بصیرت افزایی شاخص برنامه های ۱۵ خرداد در کانون های فرهنگی مساجد است

حجت الاسلام شکری با اشاره به اهمیت تبیین اندیشه های آرمانی حضرت امام خمینی(ره) گفت: بصیرت افزایی شاخص برنامه های ۱۵ خرداد در کانون های فرهنگی مساجد است.

« حجت الاسلام کاظم شکری» با اشاره به اهمیت تبیین و نشر اندیشه های آرمانی حضرت امام خمینی(ره) به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: امروزه یکی از ضرورت های مهم به منظور تحقق بیانیه گام دوم انقلاب، نشر و تبیین اندیشه های حضرت امام خمینی(ره) است.

 

مدیر ستاد فهما استان البرز افزود: تقویت روحیه انقلابی و بصیرت افزایی میان نسل امروز به ویژه جوانانی که هر یک از عناصر مهم تحقق بیانیه گام دوم انقلاب هستند به مناسبت سالروز ۱۵ خرداد یکی از اهداف و برنامه های کانون های فرهنگی هنری مساجد است. 

 

وی اظهار کرد: تقویت باورهای دینی و ایمانی نوجوانان و جوانان متناسب با شاکله و افکار بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران به واقع یکی از ویژگی های تحقق مسجد تراز اسلامی است.

 

وی با اشاره به ضرورت آگاهی بخشی از خط و منش امام خمینی(ره) بیان کرد: یکی از شائبه های ممکن در جریان انقلاب اسلامی، انحراف و تحریف آراء و نظراتی است که در قالب اندیشه حضرت امام(ره) مطرح می شد که این مطلب تنها با آگاهی بخشی امامان مسجد، ائمه مساجد و اولیاء و مربیان برای نسل امروز قابل پیشگیری است.

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز ادامه داد: در ایام شکل گیری جریان های انتخاباتی سال ۱۴۰۰ هستیم که به واقع یکی از ایام سرنوشت ساز برای ملت ایران اسلامی است.

 

شکری اضافه کرد: حضور و مشارکت پرشور فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز در عرصه خدمت رسانی از جمله شاخص های انتخاباتی است به ویژه آنکه ۳۹۱ کانون فرهنگی هنری مسجد در سطح استان در این امر می توانند مشارکت داشته باشند.

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز خاطرنشان کرد: قیام ۱۵ خرداد به عنوان یکی از وقایع مهم و با اهمیت تاریخ ایران است که تبیین شکل گیری این قیام با اهتمام مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد در قالب بصیرت افزایی می تواند زمینه رشد و آگاهی و بلوغ سیاسی شود.

 

 

کد خبر 1062085

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha