زیرگذر شهید کشوری ایلام خردادماه به بهره برداری می‌رسد

شهردار ایلام گفت: پروژه زیرگذر شهید کشوری ایلام زودتر از موعد مقرر و در خردادماه جاری به بهره برداری می‌رسد.

«طالب صادقیان» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام اظهار کرد: روند احداث پروژه عمران شهری شهید کشوری ایلام آذرماه سال۹۸ آغاز شد و برآورد‌های زمانی برای تکمیل این طرح ۱۸ماه بود که اکنون با ۹۸درصد پیشرفت فیزیکی زودتر از زمان بندی مقرر به اتمام رسیده و آماده افتتاح است.

 

وی افزود: تمام کار‌های عمرانی این طرح توسط پیمانکار به اتمام رسیده و فقط ریزه کاری هایی، چون آسفالت و زیباسازی پیرامون پروژه از جمله کاشت نهال و گل مانده که توسط شهرداری ایلام انجام می‌گیرد و کل اعتبار هزینه شده برای این زیرگذر ۱۶۰میلیارد ریال است.

 

 

شهردار ایلام تاکید کرد: تکمیل و به بهره برداری رسیدن زیرگذر شهید کشوری باعث مدیریت تردد خودرو‌ها و کاهش محسوس ترافیک در این منطقه می‌شود که یکی از مهم ترین مطالبات مردم نیز همین مورد بوده است.

 

 

وی افزود: طرح زیرگذر کشوری به طول ۴۳۰ متر از روبروی ایستگاه آتش نشانی واقع در بلوار مدرس تا روبروی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در بلوار آزادی ادامه دارد.

 

 

شهردار ایلام خاطرنشان کرد: با افتتاح و بهره‌ برداری از این پروژه میزان ترافیک ورودی به محدوده مرکزی شهر ایلام تا حد زیادی کاهش می یابد.

کد خبر 1062093

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha