نشست های بصیرت افزایی با موضوع انتخابات در مساجد زنجان برگزار می شود

به منظور بصیرت افزایی و ارتقاء دانش سیاسی عموم مردم، نشست های بصیرت افزایی با موضوع انتخابات در مساجد استان زنجان برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، انتخابات پیشرو در کشور و تاکید مقام معظم رهبری برای حضور در این رویداد سیاسی از یک طرف و تبلیغات بی امان رسانه های معاند برای ممانعت از حضور گسترده مردم در پای صندوق های رای، بچه های مساجد استان زنجان را برآن داشت تا با برگزاری نشست های بصیرت افزایی با موضوع انتخابات، ضمن ارتقاء دانش سیاسی عموم، مردم را برای حضور در پای صندوق های رای ترغیب کنند.

 

متاسفانه امروز شاهد هستیم که دشمنان با استفاده از ابزار رسانه و تبلیغات سوء، هجمه ها و عملیات روانی را آغاز کرده اند تا با ایجاد یاس و ناامیدی در جامعه حضور مردم را در پای صندوق های رای کمرنگ کنند.


قطعا بصیرت افزایی و روشنگری مانع تحقق اهداف دشمنان می شود و زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش رو را فراهم می کند.



در همین راستا نشست بصیرت افزایی با موضوع انتخابات امشب بعد از نماز مغرب و عشاء با رعایت پروتکل های بهداشتی در مسجد النبی(ص) زنجان برگزار خواهد شد.

 

همچنین در مسجد ابوذر کوی ثمین نیز روز گذشته نشست بصیرت افزایی با حضور بچه های مسجد و اهالی در فضای باز مسجد برگزار شد.

 

در مسجد جامع روستای نیماور زنجان نیز با حضور جمعی از اصحاب مسجد و اهالی روستا نشست بصیرتی انتخابات برگزار و حاضران در جریان اقدامات رسانه های معاند برعلیه انقلاب اسلامی قرار گرفتند.

 

کد خبر 1062110

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha