قوانین و مقررات مزاحم و مانع رونق و جهش تولید را شناسایی کرده ایم

رئیس سازمان صمت استان قم گفت: یکی از فعالیت های جدی ما در راستای حمایت از تولید، شناسایی و احصاء قوانین و مقررات مزاحم و مانع رونق و جهش تولید بوده است.

محمود سیجانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در قم با اشاره به این که در راستای تحقق شعار امسال یکی از برنامه های اصلی ما در سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، شناسایی قوانین و مقررات مزاحم و مانع بر سر راه تولید است، اظهار داشت: البته بخش اصلی این قوانین و مقررات مربوط به مباحث ملی است که ما این ها را احصا کرده و به وزارتخانه اعلام داشته ایم.

 

رئیس سازمان صمت استان قم افزود: آن چه مهم است این که موانع فراروی رشد و رونق تولید از جمله مقررات و قوانین مزاحم از سر راه برداشته شود تا بستر لازم و مناسب برای جهش فعالیت های تولیدی فراهم گردد.

 

وی بیان داشت: ما معتقد هستیم که برای پشتیبانی واقعی از تولید، بسیاری از قوانین و مقررات این عرصه نیازمند بازنگری و تغییر هستند که باید این ها توسط قوه مقننه پیگیری و دنبال شود.

 

رئیس سازمان صمت استان قم همچنین گفت: از سوی دیگر در بحث پشتیبانی ها نیاز به مشوق هایی در زمینه رونق تولید داریم که در این راستا نیز امسال، پیشنهادها و برنامه های مهمی در دست اقدام داریم که از آن جمله اعطای معافیت های مالیاتی، تسهیلات بانکی، معافیت های بیمه ای و غیره است.

 

وی ضمن تقدیر از حمایت های استاندار و مدیران عالی استان ابراز داشت: در راستای شناسایی میدانی مشکلات تولید در قم روند بازدید از واحدهای صنعتی به شکل مستمر از سوی استاندار و دیگر مسئولان اقتصادی استان دنبال می شود و به برکت همین نظارت ها، گشایش های خوبی صورت گرفته است.

کد خبر 1062153

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha