اعلام ویژه برنامه‌های سالگرد ارتحال امام (ره) و قیام ۱۵ خرداد در اهواز

صالحی با اشاره به اعلام ویژه برنامه‌های سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد در اهواز گفت: دستگاه‌های اجرایی باید نهایت همکاری را در برگزاری آیین های ویژه این مناسبت ها داشته باشند.

«سید مجید صالحی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز اظهار کرد: آیین ویژه سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام (ره) و قیام ۱۵ خرداد (پنجشنبه ۱۳ خرداد) ساعت ۲۱ با رعایت پروتکل های بهداشتی در مصلای مهدیه امام خمینی (ره) اهواز برگزار می شود.

 

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری اهواز بر استفاده حداکثری از فضای مجازی برای برگزاری آیین ها و تبیین ایام ۱۴ و ۱۵ خرداد در شهرستان اهواز تاکید کرد.

 

وی به برنامه های ویژه این دو رویداد در شهرستان اهواز اشاره کرد و افزود: نصب پلاکارد، اطلاع رسانی و تبلیغات محیطی، برگزاری میزگرد با حضور کارشناسان حوزه و دانشگاه، برپایی نمایشگاه عکس، برگزاری مسابقات نقاشی و کتابخوانی، برنامه شعر عروج از جمله برنامه های ویژه سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد در شهرستان اهواز است که با رعایت پروتکل های بهداشتی اجرا می شوند.

 

صالحی در پایان تصریح کرد: اهمیت این موضوع بر کسی پوشیده نیست و ادارات، نهادها و دستگاه‌های اجرایی باید نهایت همکاری را در برگزاری آئین های ویژه این مناسبت ها داشته باشند.

 

کد خبر 1062159

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha