سالگرد امام خمینی (ره ) یعنی زنده کردن رای و نظر امام (ره)

آیت الله علما، گفت: سالگرد ارتحال امام راحل ، یعنی رای و نظر امام را در سطح کشور و دنیا زنده نگه داریم .

به گزارش خبرگزاری شبستان در کرمانشاه آیت الله مصطفی علما در دیدار اعضای سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) با نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه، گفت: تمام کسانی که در زمینه انقلاب سخن می گویند، در واقع همان تفکر امام را بازگو می کنند.
 
 
امام جمعه کرمانشاه افزود: امام راحل حق حیات الهی و طاهر بر گردن ما دارد، لذا همه ما باید در کنار شناخت حالات سیاسی امام، جنبه های عرفانی ، روحی، علمی و اجتماعی امام را هم مد نظر قرار دهیم و باید نسبت به سخنان امام حساسیت نشان دهیم و ببینیم دیدگاه های مترقی امام چگونه بود زیرا امام شخصیت فرا زمانی داشت و آینده را به خوبی پیش بینی و تجزیه و تحلیل می کرد.
 
 
آیت الله علما با دعوت از متفکران و مسوولان تصریح کرد: هیچ مذهبی به اندازه ما مناسبت ندارد و متاسفانه ما از این همه تنوع، به شکل مناسبت استفاده نمی کنیم و نتوانسته ایم آنگونه که شایسته است این ارزش های بی بدیل فرهنگی و اجتماعی را در بین مردم تبیین نماییم.
 
 
وی خاطرنشان کرد: امام با پشتوانه اسلام و حقیقت دین، انقلاب و کشور را اداره می کرد، زیرا اسلام جامع است و تمام درخواست های مردم را پاسخ می دهد.
 
 
نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه با دعوت از دست اندر کاران سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) تصریح کرد : امروز باید برای اصل اسلام کار کنیم زیرا تمام سخنرانی های مقام معظم رهبری (مدظله العالی) حول محور اسلام و عقلانیت و بصیریت افزایی است. ایشان یاد آور شد: هیچ جا به اندازه اسلام حرف ندارد همین سخنان امام و مقام معظم رهبری را جمع آوری کنیم و برای نسل جوان توضیح دهیم، تا اثرات مبارک آن در فرهنگ جامعه نمایان گردد.
 
 
وی در پایان گفت: در زمان تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، وقتی از کارتر سوال می شود، که آیا برای دور دوم ریاست جمهوری انتخاب می شوی؟ گفته بود بستگی به رهبری ایران دارد.
کد خبر 1062166

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha