پرداخت ۱۱۷ میلیارد تومان تسهیلات خوداشتغالی و کارفرمایی در استان فارس

کشفی نژاد گفت: بهزیستی فارس در سال گذشته ۱۱۷ میلیارد تومان تسهیلات خوداشتغالی و کارفرمایی به مددجویان و کارفرمایان سراسر استان فارس پرداخت کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سید محمدصادق کشفی نژاد»، امروز (سه شنبه 11 خرداد) در جمع خبرنگاران از پرداخت کمک هزینه بیمه های خویش فرمایی و کارفرمایی به افراد دارای معلولیت و نیازمندان خبر داد و گفت: ۱۵۳ میلیارد و ۵۴۵ میلیون ریال کمک در این خصوص در استان فارس پرداخت شده است.

مدیرکل بهزیستی استان فارس افزود: پرداخت تسهیلات ایجاد اشتغال پایدار و کمک هزینه های بیمه ای، اولویت بهزیستی فارس برای حمایت از مددجویان است.

وی اضافه کرد: مددجویان دارای مدرک فنی حرفه ای معتبر یا پروانه کسب که نیاز به حمایت برای پایداری شغل داشته باشند با مراجعه به بهزیستی محل پرونده خود می‌ وانند مراحل قانونی دریافت تسهیلات کم ‌بهره خود اشتغالی را طی کنند.

کشفی نژاد اعلام کرد: کارفرمایانی که از مددجویان و نیازمندان تحت پوشش بهزیستی به کار می گیرند نیز از تسهیلات کارفرمایی بهزیستی بهره‌مند می‌ شوند.

وی با اشاره به میزان حمایت های خود اشتغالی بهزیستی فارس در سال گذشته بیان کرد: بهزیستی فارس در سال گذشته 117 میلیارد تومان تسهیلات خوداشتغالی و کارفرمایی به مددجویان و کارفرمایان سراسر استان فارس پرداخت کرد و سقف این تسهیلات برای هر مددجو  ۵۰۰ میلیون ریال و هر کارفرما به ازای به کار‌گیری ۴۰ مددجو، 20 میلیارد ریال بود.

کد خبر 1062171

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha