تلاش برای حضور حداکثری مردم در انتخابات مهمترین وظیفه کانون های فرهنگی است

راستی گفت: با توجه به منویات رهبری، تلاش در جهت حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای، یکی از وظایف مهم فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد است.

«علی راستی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند اظهار کرد: تشکیل  کلاس های اوقات فراغت در تابستان، برگزاری مراسم های ملی و مذهبی و همایش شیرخوارگان از مهمترین اقدامات کانون فرهنگی هنری فاطمیون شهر نیمبلوک در تابستان امسال است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری فاطمیون مسجد فاطمیه نیمبلوک از کسب مقام اول قرائت قرآن در سنین زیر 16 سال و بالای 16 سال استان خراسان جنوبی در مسابقات مدهامتان توسط اعضای کانون خبر داد و گفت: این کانون همچنین موفق به کسب مقام سوم مفاهیم استان در مسابقات مدهامتان شده است.

 

وی با اشاره به راه اندازی کتابخانه فاطمیا توسط کانون فاطمیون شهر نیمبلوک، گفت: این کتابخانه در حال حاضر با بیش از سه هزار جلد کتاب فعالیت می کند.

 

وی تصریح کرد: با توجه به بیانات مقام معظم رهبری اولین شرط در انتخابات پیش رو، تلاش در جهت حضور حداکثری در پای صندوق‌های رای است، لذا این مهم یکی از وظایف کانون ها است که برای آن برنامه ریزی شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری فاطمیون مسجد فاطمیه نیمبلوک از برگزاری جلسات بصیرت افزایی با موضوع انتخابات توسط کانون خبر داد و افزود: این جلسات روشنگری در راستای حضور حداکثری و مشارکت بیش تر مردم در حال برگزاری است.

 

 

 

کد خبر 1062210

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha