مشارکت حداکثری بازدارنده در برابر دشمنان و موجب تقویت ارکان نظام اسلامی است

فتاحی با بیان اینکه هر چه میزان مشارکت مردم در انتخابات بیشتر باشد ضریب اجتماعی امنیت کشور در حوزه های مختلف بیشتر خواهد شد، بر وجود اتحاد و همدلی بین احزاب سیاسی در راستای مشارکت عمومی در انتخابات تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام در جلسه شورای فرهنگ عمومی این استان، اظهار کرد: میزان مشارکت مردم در انتخابات در تمام کشورهای دنیا مورد توجه بوده و آثار و تأثیرگذاری خاص خود را دارد.

 


«الیاس فتاحی» با بیان اینکه حضور مردم در  صحنه های مختلف نظام و انقلاب اسلامی زمینه ساز اقتدار نظام بوده است، گفت: حضور مردم در انتخابات نقش بازدارنده در برابر دشمنان و نقش تقویتی برای ارکان نظام اسلامی دارد.


معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام افزود: هر چه میزان مشارکت مردم در انتخابات بیشتر باشد ضریب اجتماعی امنیت کشور در حوزه های مختلف بیشتر خواهد شد.

 

وی تاکید کرد: ارتباط مسوولان با مردم و حضور آنان در بین اقشار مختلف مردم ایام پیش رو هر چه بیشتر باشد به طور قطع میزان مشارکت مردم در پای صندوق های رای بیشتر خواهد شد.

 

فتاحی بیان کرد: با برنامه ریزی های انجام شده و برگزاری جلسات هماهنگی با فرمانداران، بخشداران و دهیاران تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات باشکوه، امن و رعایت کامل اصل بی طرفی فراهم شده و  مقرر شده است که ارتباط مسولان با مردم بیش از گذشته شود.


وی با تاکید بر وجود اتحاد و همدلی بین احزاب سیاسی در راستای مشارکت عمومی در انتخابات، یادآور شد: امید است که در انتخابات پیش رو این اتحاد و همدلی را شاهد باشیم.

 

فتاحی بیان کرد: برنامه های انتخابات در استان ایلام بر اساس تقویم اجرایی آن در استان در حال انجام است و ستاد انتخابات استان ایلام مسایل انتخابات و اجرای صحیح آن در استان دنبال را به طور کامل دنبال می کند.

 

معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام خاطرنشان کرد:  استان ایلام همواره از استان های برتر در زمینه مشارکت حداکثری در پای صندوق های رای بوده است و در ۲۸خرداد سال جاری نیز به طور قطع شاهد مشارکت حداکثری مردم استان خواهیم بود.

کد خبر 1062263

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha