راه امام خمینی (ره) عزت بخش و مطمئن است

نایب رییس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه راه امام خمینی (ره) عزت بخش و مطمئن است، گفت: مدیران باید در حوزه های اجتماعی و سیاسی از امام تاسی کنند.

غلامرضا منتظری در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان با اشاره به منش و اخلاق سیاسی امام خمینی (ره) گفت: امام خمینی (ره) به عنوان معمار و بنیانگذار این نظام است لذا امام در تاریخ انقلاب اسلامی به عنوان یک الگو و در عرصه های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی ماندگار است.

 

نایب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مقام معظم رهبری تکلیف را روشن کردند و در مراسم ارتحال امام خمینی (ره) فرمودند که گرچه امام در بین ما نیست اما راه روشن ایشان پیش روی ماست، در طول زمان مدیریت مقام معظم رهبری ایشان از دو نفر به عنوان مکتب یاد کردند یکی امام و دیگری حاج قاسم سلیمانی و مقام معظم رهبری در مورد مکتب امام فرمودند که باید در جای جای زندگی مان جاری و ساری شود.

 

وی ادامه داد: به طریق اولی اگر این نگاه را داشته باشیم مدیران باید در حوزه های سیاسی و اجتماعی از امام تاسی کنند چون تجربه تاریخی ما نشان داده است مسیری که امام خمینی (ره) مشخص کرده است، عزت بخش است و هرچه جلوتر می رویم سخنان امام خمینی (ره) ولو کوتاه برای جامعه جهانی تفسیر می شود.

 

نماینده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: امام در آغاز دوران رهبری شان مسئله فلسطین را مطرح کردند و فرمودند اسراییل غده سرطانی است و بعد پیش بینی حضور مسلمانان در قدس را کردند هرچه جلوتر می رویم هر دو مسئله را می بینیم. امام خمینی (ره) پیش بینی درهم شکستن اردوگاه کمونیست را داشتند، دیدیم که چه اتفاقی برای اردوگاه کمونیست افتاد.

 

وی تاکید کرد: راه امام مطمئن و عزت بخش است، آزموده شده است و تنظیم آن را دیده ایم و امروز می بینیم که در بسیاری از کشورهای جهان راجع به اندیشه های امام خمینی (ره) پایان نامه های مختلف می نویسند چون محرز است که به جهت عملیاتی نکته کاربردی و اثربخشی است لذا هر قوت از امام فاصله بگیریم، دچار انحراف خواهیم شد.

 

منتظری خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری همواره در آغاز سخن به سخنان امام خمینی (ره) استناد می کنند، ایشان خودشان را ذوب وجود امام خمینی (ره) می بینند، مدیران هم باید همین روش را در پیش بگیرند، در مسیری حرکت کنند که خیر نظام و انقلاب باشد.

کد خبر 1062282

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha