انقلاب و نظام یادگار امام هستند/ برای حفظ یادگارهای امام تلاش کنیم

رییس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه انقلاب و نظام یادگارهای امام خمینی (ره) هستند، گفت: باید برای حفظ یادگارهای امام تلاش کنیم.

فریدون عباسی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان با اشاره به منش و اخلاق سیاسی امام خمینی (ره) گفت: اکثر مسئولان و مدیران فعلی کشور چون رده سنی شان این گونه است که امام خمینی (ره) را دیده اند و پای سخنرانی های ایشان نشسته اند لذا در گفتار رعایت می کنند و در منش هم اکثر مدیران کشور معتقد به آرمان های امام، انقلاب و نظام است و شاید مقداری سبک و سلیقه شان با هم متفاوت باشد.

 

رییس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: آرمان امام خمینی (ره) این بود که اگر یک دگرگونی در کشور ایجاد شود، نظام پوسیده شاهنشاهی از کشور برود، قوانین اسلام جاری شود و مدیریت کشور بر مبنای قوانین اسلامی باشد تا حدودی این مسایل محقق شده یعنی نظام شاهنشاهی برچیده شد، قانون اساسی تنظیم شد که این قانون تا حدی مبتنی بر قوانین اسلام است و مطابق آن جامعه اداره می شود.

 

وی با بیان اینکه انقلاب و نظام یادگارهای امام خمینی (ره) است، گفت: ما باید برای حفظ این یادگارها تلاش کنیم. پشتوانه انقلاب ما خداوند متعال است اگر خدایی حرکت کنیم و خدا را در نظر بگیریم، قطعا دست خدا با جماعت ما است. انقلاب ما انقلاب مردمی است انقلابی که توسط و خواست مردم و با رهبری واحد، عاقل و مومن به وجود آمده است و ما باید این را حفظ کنیم یعنی حضور مردم و رضایت مندی آنها بسیار مهم است.

کد خبر 1062286

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha