مردم با انتخاب اصلح به توسعه و پیشرفت  کشور کمک کنند

حجت‌الاسلام هاشمی بر حضور فعال و آگاهانه همه اقشار مردم در انتخابات تاکید کرد و از مردم خواست تا با حضور حداکثری در پای صندوق‌های رای فرد اصلح را انتخاب کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ساری، حجت‌الاسلام «سیدجواد هاشمی» امروز «۱۱ خردادماه» در جلسه شورای اداری میاندورود اظهار کرد: مردم انتخابات را برای خود یک وظیفه بدانند و با انتخاب اصلح در انتخابات شوراهای شهر و روستا و ریاست جمهوری به توسعه و آبادانی شهر و کشور کمک کنند.

 

دادستان عمومی و انقلاب میاندورود بیان کرد: باید این کشور با محوریت مکتب اهل بیت دایر کنیم و پرچم آزادی زندگی کردن را در سراسر جهان بلند کنیم و پایدار یک زندگی انسانی با محوریت انسانیت و عدالت باشیم.
 

وی با اشاره به انتخابات پیش‌رو، گفت: انتظار است که دین خود را برای دنیای دیگران نفروشیم، مهم مشارکت حداکثری است و فرد در اولویت دوم قرار دارد و همه را به حضور دعوت می‌کنیم و کسی را انتخاب کنند که اصلح باشد.

 

این مسئول با بیان اینکه دشمنان نظام درصدد این هستند که حضور مردم در انتخابات کم رنگ باشد اظهار کرد: نظام ما یک نظام اسلامی است که می تواند یک رییس جمهوری شجاع در راس آن قرار گرفته و باعث پیشرفت جامعه شود.

 

حجت‌الاسلام هاشمی با بیان اینکه ۴۲ سال از پیروزی انقلاب می‌گذرد همواره حضور مردم در انتخابات پررنگ بوده و نشان می‌دهد که مردم همواره پای آرمان‌های نظام و رهبری بوده و خواهند بود بیان کرد: همگان در انتخابات باید به دنبال یک فرد توانمند و اصلح باشند و این مهم را به عنوان وظیفه خود در نظر گرفته و به آن اهتمام جدی داشته باشند.

 

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران کشوری مردمی است که سرنوشتشان به دست خودشان رقم می‌خورد گفت: هر چند کشور به سمتی برود که حضور مردم در تعیین سرنوشتشان گسترده‌تر باشد نشان می‌دهد که مردم به کشور و نظام شان وفادارتر هستند.

 

کد خبر 1062287

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha