استانداری کرمان از برگزاری جشنواره موسیقی نواحی حمایت می کند

استاندار کرمان لزوم ماندگاری جشنواره در کرمان را مورد تأکید قرار داد و با بیان اینکه دبیرخانه دائمی در استان کرمان باشد؛ اظهار کرد: هرگونه امکانات و ابزار کار نیاز باشد به نحو احسن فراهم می کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ علی  زینی وند، سه شنبه(۱۱ خرداد) در نشست شورای سیاستگذاری جشنواره موسیقی نواحی ایران که با حضور معاون هنری وزیر ارشاد برگزار شد؛ با اشاره به استفاده از ظرفیت های استان و آنچه در شأن فرهنگ و هنر کشور و کرمان است برای برگزاری این جشنواره؛ افزود: کرمان یکی از استان هایی است که سهم مهمی در هویت فرهنگی و هنری دارد.

 

استاندار کرمان با قدردانی ویژه از سیدمحمدعلی گلاب زاده، رییس مرکز کرمانشناسی که در حوزه کرمانشناسی با علاقه وافر کار تاریخ سازی برای استان کردند؛ ادامه داد: کرمان با همه توان خود از فرصت برگزاری جشنواره استفاده خواهد کرد.

 

وی لزوم ماندگاری جشنواره در کرمان را مورد تأکید قرار داد و با بیان اینکه دبیرخانه دائمی در استان کرمان باشد؛ اظهار کرد: هرگونه امکانات و ابزار کار نیاز باشد به نحو احسن فراهم می کنیم.

 

زینی وند، تصریح کرد: با این جشنواره ها، کل واقعیت های این کشور زیبا و متنوع در فرهنگ ها و خرد فرهنگ ها را که مجموع آنها فرهنگی عظیم و محکم ایرانی اسلامی است، می بیینم.

 

وی با اشاره به اینکه حوزه فرهنگ و هنر حوزه تخصصی و ظرفیت است که دستوری و تحکمی نیست؛ ادامه داد: کرمان زمینه فرهنگی و هنری و علمی در این حوزه را دارد و موسیقی نواحی کار عمیقی است.

 

استاندار کرمان در پایان گفت: تفاهم نامه برگزاری جشنواره موسیقی نواحی 1400 و 1401 در کرمان امضا شد.

کد خبر 1062305

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha