هنرمندان سربازان ستون های فرهنگی کشور هستند

حجت الاسلام ابراهیمی پور هنرمندان را سربازان ستون‌های فرهنگی کشور خواند و گفت: هنرمندان چهره‌های سرشناس و شناخته شده‌ای در سطح جامعه هستند و به عنوان الگوی بسیاری از افراد، با حمایت از افراد اصلح و معرفی فرد معتبر نقش بسزایی در انتخابات دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از منطقه آزاد اروند، «حجت الاسلام علی ابراهیمی‌پور» امروز (سه‌شنبه 11 خرداد) در نشست با جمعی از هنرمندان آبادان، حضور در انتخابات را بسیار بهتر از بی تفاوتی دانست و اظهار کرد: بی تفاوتی جز تاثیر مخرب، هیچ تاثیر مثبتی در سرنوشت مردم و کشور ندارد. اگر به دنبال تغییر هستیم باید مشارکت در انتخابات را یک اصل و وظیفه بدانیم و کسانی که مشارکت ندارند حق اعتراض نیز نخواهند داشت.

 

امام جمعه آبادان با بیان اینکه حضور حداکثری مردم در انتخابات قدرت چانه‌ زنی ایران در جوامع بین المللی را افزایش خواهد داد افزود: مشارکت همگانی در روند انتخابات اهمیت بسیار زیادی دارد و باید اکثریت مردم در انتخابات حضور پیدا کنند تا نامزدی که انتخاب می‌شود به انتخاب حقیقی مردم باشد.

 

وی با اشاره به نقش هنر ایران اسلامی در جامعه تصریح کرد: بسیاری از هنرهای ایران اسلامی با فطرت سازگاری دارند و از دایره حق خارج نمی‌شوند و اکنون انتخابات نیز در همان دایره حق قرار دارد که برای مشارکت حداکثری باید تلاش کرد.

 

حجت الاسلام ابراهیمی پور هنرمندان را سربازان ستون های فرهنگی کشور خواند و تاکید کرد: نقش هنرمندان در جامعه برای حضور حداکثری مردم پای صندوق های رای بسیار تاثیرگذار است چراکه آنها به واسطه هنرشان چهره‌های سرشناس و شناخته شده‌ای در سطح جامعه هستند و به عنوان الگوی بسیاری از افراد، با حمایت از افراد اصلح و معرفی فرد معتبر نقش بسزایی در انتخابات دارند.

 

وی با بیان اینکه برای انتخاب فرد اصلح و رفع چالش‌های کشور باید درانتخابات مشارکت کنیم گفت: امروز یکی از مشکلات کشور اقتصاد است که باعث فساد، ناهنجاری اجتماعی و فاصله طبقاتی شده است، لذا هنرمندان برای انتخاب فرد اصلح و برون رفت از این مشکلات مردم را تشویق به مشارکت در انتخابات کنند چرا که آنها سربازان جبهه فرهنگی کشور به شمار می آیند.

 

امام جمعه آبادان بر لزوم ایفای نقش هنرمندان برای حضور مردم پای صندوق های رای تاکید کرد و ادامه داد: هنرمندان با توجه به نفوذ بالا در میان مردم همچنین تعهد نسبت به کشور و نظام ، نقش تاثیر گذاری در هدایت افکار عمومی و برگزاری انتخابات پر شور دارند.

 

وی انتخابات را یک جبهه سیاسی، فرهنگی در برابر دشمنان انقلاب برشمرد و خاطر نشان کرد: این جبهه، جنگ حق علیه باطل است چراکه برخی از کشورها علیه ایران اسلامی به دنبال توطئه ‌چینی هستند و جنگ بسیار سنگینی از لحاظ فرهنگی و سیاسی را آغاز کرده اند و می خواهند مردم را برای حضور در انتخابات دلسرد کند لذا باید با یک انتخاب خوب و مشارکت حداکثری در این جبهه پیروز شویم.

 

حجت الاسلام ابراهیمی‌پور با تاکید بر لزوم مشارکت حداکثری در انتخابات به منظور برگزیدن اصلح ‌ترین فرد برای حفظ همه جانبه کشور از گزند توطئه‌های دشمنان ابراز کرد: مشارکت آگاهانه در انتخابات، موجب روی کار آمدن نامزدی در انتخابات می‌شود که بیش از دیگر نامزدها برای آینده کشور مفید است و تجربه و توان لازم را برای بر عهده گرفتن پست ریاست جمهوری را دارد. 

 

وی اضافه کرد: دشمنان با استفاده از همه ظرفیت های رسانه ای خود می خواهند ایرانی ها و جوانان ایرانی را نسبت به آینده کشور دلسرد و نا امید و بتوانند یک رای و یک نفر از این جبهه را جدا کنند.

 

امام جمعه آبادان برخی از بی تدبیری های شکل گرفته در جامعه را عامل نگرانی مردم دانست و بیان کرد: حدود 45 میلیون نفر از مردم ما در بورس سرمایه گذاری کردند اما به یکباره با منفی شدن بورس همه ناراحت و نگران شده اند که این نیز یکی از عوامل دلسردی مردم است.

 

وی یاد آور شد: قطعی مکرر برق و اخطار قطعی آن، مشکل کمبود آب و ... باعث نگرانی مردم می شود و اگر نتوانیم تحلیل درستی به مردم ارائه دهیم و پشت صحنه را برای آنها تبیین کنیم و بعد هم امیدی به مردم دهیم باعث می شود آنان نسبت به ما دلسرد شوند و ریزش پیدا کنند.

 

کد خبر 1062306

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha