سند توسعه قرآنی استان البرز رونمایی می شود

مقدم با اعلام خبر رونمایی سند توسعه قرآنی استان البرز که با اهتمام جهاد دانشگاه خرداد ماه سال جاری رونمایی می شود گفت: تدوین سند توسعه قرآنی در استان البرز به واقع راهبرد و راهنمای معینی در مسیر ترویج و تبیین آموزه های قرآنی است.

« ناصر مقدم» در خصوص تدوین سند قرآنی استان البرز و رونمایی از آن به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: یکی از برنامه های با اهمیت و در حال پیگیری در زمینه تقویت باورهای ایمانی و آرمانی در استان البرز تدوین سند توسعه قرآنی این استان است. 

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز افزود: در راستای توسعه فرهنگ قرآنی و ترویج آموزه های دینی برمبنای اصول ایمانی، سند توسعه قرآنی استان البرز آماده و پس از تأیید « آیت الله حسینی همدانی»؛ رئیس شورای توسعه قرآنی استان البرز انتظار می رود در خرداد ماه سال جاری شاهد رونمایی از این سند توسعه باشیم. 

 

وی با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ قرآن بیان کرد: به منظور برنامه ریزی و اتخاذ راهبردهای لازم عملیاتی در جهت تنظیم سند توسعه قرآنی ملاحظاتی در نظر گرفته شده است که با اهتمام جهاد دانشگاهی استان و تیم کارشناسان این روند به اتمام رسیده است. 

 

وی اظهار کرد: تدوین سند توسعه قرآنی در استان البرز به واقع راهبرد و راهنمای معینی در مسیر ترویج و تبیین آموزه های قرآنی است که بُعد عملیاتی آن در قالب این سند توسعه ای محقق می شود. 

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز خاطرنشان کرد: فعالیت های قرآنی یکی از مهمترین برنامه های فرهنگی و معنوی در استان البرز است که در تراز موفقیت های قاریان قرآنی این استان به ویژه دانش آموزان و دانش آموزان مولفه های تبیینی آن در قالب سند توسعه قرآنی در نظر گرفته می شود. 

 

 

کد خبر 1062307

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha