باغ مجسمه موزه هنرهای معاصر به زودی بازگشایی می شود

هادی مظفری با بیان اینکه نورپردازی مجسمه های موزه هنرهای معاصر آغاز شده است، گفت: باغ مجسمه موزه هنرهای معاصر به زودی به روی علاقمندان بازگشایی می شود.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری شبستان، نشست خبری بازگشایی نمایشگاه جدید موزه هنرهای معاصر تهران پیش از ظهر امروز سه‌شنبه ۱۱ خرداد با حضور هادی مظفریT مدیرکل دفتر تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، احسان‌ آقایی، رییس موزه هنرهای‌ معاصر تهران، شهریار حاتمی کیوریتور نمایشگاه «نهان‌ بر عیان» و امیر راد کیوریتور نمایشگاه «پرسونا» در موزه هنرهای معاصر تهران برگزار شد.

 در این نشست «هادی مظفری»، مدیرکل دفتر تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت:  نورپردازی مجسمه های موزه هنرهای معاصر آغاز شده است و ظرف یکماه آینده  باغ مجسمه بر روی مردم بازگشایی خواهد شد.

مدیرکل دفتر تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به حمایت سازمان زیباسازی شهرداری تهران از نورپردازی باغ مجسمه موزه هنرهای معاصر  اظهار کرد: بر اساس مصوبه هیات مدیره زیباسازی تهران، قرار است ساختمان موزه نیز در اختیار نورپردازی قرار بگیرد تا موزه به صورت نگینی در شب‌های تهران بدرخشد.

 

هادی مظفری  از برپایی 7 نمایشگاه در موزه هنرهای معاصر تا پایان امسال خبر داد و گفت: در برنامه‌ریزی جدید موزه هنرهای معاصر تهران در سال بین ۷ تا ۸ نمایشگاه را برگزار می‌کند که در زمان خود اطلاع‌رسانی خواهند شد.

وی افزود:  تا پایان تابستان، کانون موسیقی معاصر، معماری و شهر، نیو مدیا، دیزاین و سینماتک موزه هنرهای معاصر آغاز به کار می‌کنند.

 

مدیرکل دفتر تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از چاپ و انتشار شش جلد کتاب نفیس موزه هنرهای معاصر خبر داد و گفت: همانطور که وعده کرده بودیم از حدود یک سال و نیم پیش، آماده‌سازی شش جلد کتاب نفیس موزه در نیمه راه است؛ ۲ کتاب آماده شده و ۴ کتاب دیگر در دست چاپ است و مردادماه مراسم رونمایی این کتاب‌ها را شاهد خواهیم بود.

هادی مظفری در پاسخ به این پرسش که چرا موزه هنرهای معاصر در زمان تعطیلی ها در فضای مجازی فعال نبوده است، توضیح داد: قبول دارم که موزه باید پویاتر و بانشاط تر از قبل باشد و امیدوارم این اتفاق بیفتد. موزه‌ها موجود زنده هستند و توقع‌ها باید بر اساس همین موضوع باشد.

کد خبر 1062310

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha