نباید در مسیر مبارزه با تهاجم دشمن بی تفاوت باشیم

حجت الاسلام ابراهیمی پور با بیان اینکه نباید در مسیر مبارزه با تهاجم دشمن بی تفاوت باشیم گفت: حضور حداکثری مردم در انتخابات تجلی اراده ملت ایران اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از منطقه آزاد اروند، «حجت الاسلام علی ابراهیمی پور» شب گذشته در نشست هم اندیشی با برخی از مدیران روابط عمومی های ادارات و نهادهای مختلف سطح شهرستان آبادان که با موضوع انتخابات و حضور حداکثری مردم پای صندوق های رای در دفتر نهاد امامت جمعه این شهرستان برگزار شد اظهار کرد: همه باید در انتخابات پیش رو نقش مهم و اثرگذاری را برای حضور گسترده مردم پای صندوق های رای ایفا کنیم‌.

 

امام جمعه آبادان با بیان اینکه روابط عمومی ها نقش بسیار مهم، اثر بخش و پررنگی را در انتخابات دارند افزود: روابط عمومی ها زینت المجالس نیستند بلکه مجموعه ای اثرگذار، کاربردی، راهبردی و مدیریت شده اند که می بایست نقش خود را برای زیر مجموعه اداره مطبوعه خود ادا کنند.

 

وی تصریح کرد: با توجه به هجمه سنگینی که دشمن در جبهه مقابل علیه جمهوری اسلامی از لحاظ سیاسی و فرهنگی طراحی کرده تا به شیوه های مختلف مردم را دلسرد و از پای صندوق های رای جدا کنند نقش روابط عمومی ها بسیار اثر گذار و برجسته است.

 

حجت الاسلام ابراهیمی پور به هشتک های طراحی شده از سوی دشمنان نظام در خصوص نه به جمهوری اسلامی، نه به انتخابات و رای نمی دهم و ... اشاره کرد و ادامه داد: همانگونه که دشمن حاکمیت سوریه را هدف گرفته لذا جبهه سیاسی جمهوری اسلامی ایران و اساس حاکمیت کشور را هدف قرار داده اند و ما در مسیر مبارزه با تهاجم دشمن نباید بی تفاوت باشیم.

 

وی اضافه کرد: انسان نمی تواند نسبت به زندگی خود در جامعه ای که زیست می کند و موقعیت جغرافیایی که وجود دارد بی تفاوت باشد.

 

امام جمعه آبادان حضور حداکثری مردم در انتخابات را تجلی اراده ملت ایران اسلامی دانست و ابراز کرد: اگر بیش از ۳۰۰ هزار نیروی حکم دار در ایران مشغول به کار باشند حدود ۵۰ نفر ملبس به لباس روحانیت در کشور فعالیت اداری دارند، دشمنان در تربیت نیروهایی که در عراق، افغانستان، غزه، سوریه، یمن، فلسطین و دیگر کشورها در مناطق سنی، زرتشتی، مسیحی و یهودی نشین مستقر کردند و بلاهایی که بر سر مردم این کشورها آورند نشان دادند که نمی خواهند بگذارند تا سالیان سال این کشور ها پا بگیرند و در مجامع بین المللی قد علم کنند چرا که باید همیشه به دنبال ساخت و ساز و فقر و گرفتاری باشند.

 

وی بر لزوم برنامه ریزی مدون مدیران روابط عمومی برای کارکنان ادارات مطبوع خود تاکید کرد و گفت: روابط عمومی ها باید برای تک تک نیروهای شاغل در اداره خود و خانواده های آنان برنامه داشته باشند و شبهات را برطرف کنند و در روز انتخابات حضوری پررنگ پای صندوق های رای داشته باشند، همچنین می بایست راهبردهای خود را تبیین کنند و هشتک آری به جمهوری اسلامی و من رای می دهم و امثالهم در ادارت را راه اندازی کنند.

 

حجت الاسلام ابراهیمی پور با تاکید بر لزوم ایجاد موج برای حضور مردم در انتخابات بیان کرد: انسان نباید به سرنوشت خود بی تفاوت باشد چراکه ما با رای خودمان فقط یک رئیس جمهور و یا نماینده شورای شهر را انتخاب نمی کنیم بلکه با رای به رئیس جمهور؛ وزرای کابینه دولت، استانداران، فرمانداران، مدیران و مسئولان ادارات و همچنین با رای به اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا شهرداران را انتخاب می کنیم.

 

وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب نیز برای انتخاب فرد اصلح در انتخابات ریاست جمهوری عنوان کرد: رهبر انقلاب فرمودند دولت جوان و انقلابی و علاج رفع تمام مشکلات روی کار آمدی این دولت است که بتواند مشکلات را حل کند.

 

امام جمعه آبادان خاطر نشان کرد: باید به دنبال افرادی باشیم که شبهه ای دارند و یا به جهت عملکرد دولت ها ناراحت و ناراضی هستند و می گویند مشکلاتشان چندین برابر شده است، لذا باید برای پاسخگویی به آنها با برنامه ریزی دقیقی صورت گیرد.

 

وی دو قطبی کردن انتخابات را یکی از علل نامیدی و دلسرد کردن مردم برای حضور پای صندوق های رای خواند و اذعان کرد: دو قطبی شدن انتخابات از زمان دوم خرداد و چپ و راست گفتن ها آغاز شد و الا قبل از آن چنین چیزی وجود نداشت، عده ای موج درست کردند که حالا که من تائید صلاحیت نشدم پس این جمعیتی که نمی خواهند در انتخابات شرکت کنند پشت سر من قرار دارند، شاید یک دهم درصد مردم هم نباشند که به خاطر عدم احراز صلاحیت فلان فرد نخواهند در انتخابات شرکت کنند.

 

حجت الاسلام ابراهیمی پور تاکید کرد: مشکلات انباشه شده طی ۱۰ سال گذشته عامل دلسرد شدن، نارضایتی و ناامیدی مردم شده است؛ یکی دیگر از عوامل دلسرد شدن مردم گرانی ها، قطع مکرر برق، قطع سهمیه بنزین رانندگان اسنپ و ... است.

 

وی با بیان اینکه عده ای در شبکه های معاند دروغ ها و ده ها تهمت به ما می زنند اضافه کرد: باید انقلابی در آبادان رخ دهد تا امسال بیش از ۱۶۰ هزار نفر پای صندوق رای بیایند، روابط عمومی ها باید به اقنایی برسند که بگویند تمام پرسنل ما رای داده اند.

 

امام جمعه آبادان خطاب به مدیران دستگاه های خدمات رسان مانند آب، برق، گاز، مخابرات و شهرداری نیز تصریح کرد: مدیران این دستگاه ها حق قطعی انشعابات مردم را ندارند و شهرداری می بایست وظایف خدمات شهری خود را با جدیت بیشتری انجام دهد، مردم نیز در راستای پرداخت بدهی خود باید با مراجعه به ادارات متولی همکاری لازم را داشته باشند اما قطع انشعاب آب، گاز، برق و ... اصلا پذیرفتنی نیست و دستگاه های خدمات رسان باید میزان رضایت مندی شهروندان را بالا ببرند و همه به صورت مداوم و همیشگی در خدمت ارباب رجوع باشند و پرسنل به خوبی با آنها رفتار کنند.

 

وی رای ندادن را نوعی انتخاب عنوان کرد و افزود: کسی که رای نمی دهد حق اعتراض را نیز از خود سلب می کند چرا که به سرنوشت خود و کشورش پشت کرده، لذا رای دادن و انتخابات حق الهی است و باید نقاط ضعف از جمله مشکلات معیشتی، مسکن، اقتصادی، اشتغال و ... را عیب یابی کنیم.

 

حجت الاسلام ابراهیمی پور انتخابات را ریل گذاری برای برون رفت از مشکلات موجود خواند و یاد آور شد: باید این مورد را به مردم بگوییم، وقتی مردم در انتخابات شرکت کنند جریان سازی خواهند کرد، حضور حداکثری مردم در انتخاب فرد اصلح مهم و اساسی است، رهبر انقلاب بارها گفتند انتخاب اصلح و این به معنای آن است که ما بتوانیم فردی توانمند، خوش فکر، با نگاه به ظرفیت درون داخلی، توانمندی هایی که داریم را انتخاب کنیم.

 

کد خبر 1062385

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha