جشن تکلیف سیاسی رای اولی ها برگزار می شود 

الهه افتخاری گفت: با توجه به نزدیک شدن به انتخابات و در راستای منویات مقام معظم رهبری مبنی بر مشارکت گسترده مردم در پای صندوق های رای بنابراین در نظر داریم جشن تکلیف سیاسی رای اولی ها را برگزار کنیم.

«الهه افتخاری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: با توجه به نزدیک شدن به انتخابات و در راستای منویات مقام معظم رهبری مبنی بر مشارکت گسترده مردم در پای صندوق های رای بنابراین در نظر داریم جشن تکلیف سیاسی رای اولی ها را برگزار کنیم.


مدیر کانون فرهنگی هنری شهید ابراهیم هادی جیرفت افزود: این جشن مختص دختران و پسران رای اولی است که به دلیل شرایط کرونایی در فضای باز همراه با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می‌شود.


وی بیان کرد: سعی داریم با اجرای این جشن رای اولی ها را برای حضور در انتخابات تشویق و ترغیب کنیم.
 
 
افتخاری ابراز کرد: یکی از برنامه های این جشن، سخنرانی با محوریت چرایی ضرورت شرکت در انتخابات و همچنین شاخص های انتخاب اصلح در کلام امام راحل و مقام معظم رهبری است.


مدیر کانون فرهنگی هنری شهید ابراهیم هادی جیرفت اظهار کرد: رای دادن نمادین رای اولی ها یکی دیگر از برنامه های جشن تکلیف سیاسی آنها است و در همین راستا یک صندوق بر روی میز قرار داده می شود و رای اولی ها به صورت نمادین رای های خود را در آن قرار می دهند.


وی اضافه کرد: تصمیم داریم برای حضور رای اولی ها در این برنامه از طریق فضای مجازی فراخوان دهیم تا هر رای اولی که در سطح شهرستان است بتواند در این جشن حضور یابد.


افتخاری تاکید کرد: این جشن حول محور امام جماعت مسجد و با مشارکت پایگاه های مقاومت بسیج خواهران و برادران برگزار می‌شود.

 
مدیر کانون فرهنگی هنری شهید ابراهیم هادی جیرفت در خاتمه یادآور شد: پیش از این نیز با محوریت امام جماعت و با همکاری هیئت امنای مسجد نشست های بصیرت افزایی و روشنگری انتخابات برگزار شد.
 

کد خبر 1062402

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha