اهدای ۸ سری جهیزیه به نوعروسان مددجوی کمیته امداد ماسال

حیدری از اهدای هشت سری جهیزیه به ارزش یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال به نوعروسان مددجوی کمیته امداد ماسال خبر داد.

«اسماعیل حیدری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ماسال اظهار کرد: تشکیل خانواده و کمک به ازدواج آسان توسط این نهاد با ارائه برنامه‌های هدفمند با ساده‌ترین شیوه انجام می‌شود.

 

رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) ماسال با بیان اینکه این نهاد تلاش می‌کند زمینه‌های لازم را برای ازدواج موفق و پایدار برای خانواده‌های تحت حمایت فراهم کند افزود: هشت سری جهیزیه به ارزش یک میلیارد و 200 میلیون ریال به نوعروسان مددجوی کمیته امداد شهرستان اهدا شد.

 

وی با بیان اینکه در این جهیزیه لوازم ضروری زندگی اهدا شده است گفت: جهیزیه شامل یخچال، اجاق گاز، ماشین لباسشویی، تلویزیون و جارو برقی است.

 

حیدری با اشاره به سنت حسنه ازدواج در اسلام و احادیث و روایات تصریح کرد: اعطای کمک هزینه‌ ازدواج و جهیزیه در راستای تشویق مددجویان به ازدواج و نهادینه کردن این سنت پسندیده در جامعه است.

 

رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) ماسال با اشاره به هم‌افزایی کمیته امداد با نیکوکاران در امر ازدواج خاطرنشان کرد: نیکوکاران و افراد خیر در مساجد، اصناف و دستگاه‌های مختلف می‌توانند با تعریف شعار واحدی همچون (هر مسجد یک جهیزیه، هر محله یک جهیزیه و...) در امر خداپسندانه ازدواج آسان مشارکت داشته باشند.

 

کد خبر 1062418

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha