ویژه برنامه های صدا و سیمای مرکز زنجان به مناسبت ۱۴ و ۱۵ خردادماه اعلام شد

صدا و سیمای مرکز زنجان بمناسبت سالگرد ارتحال حضرت امام(ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد و شهادت امام جعفر صادق (ع) برنامه‌های متعددی را تدارک دیده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، صدا و سیمای مرکز زنجان بمناسبت سالگرد ارتحال حضرت امام(ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد و شهادت امام جعفر صادق (ع) برنامه‌های متعددی را تدارک دیده است.

 

مرثیه آفتاب» عنوان ویژه برنامه گفت‌و‌گو محور شبکه اشراق است که با حضور کارشناسان مرتبط ضمن بیان اندیشه‌های ناب امام خمینی(ره) به بررسی برکات انقلاب اسلامی و نهضت امام در تغییر سیاست ابرقدرت‌ها و شکل‌گیری جبهه جهانی مقاومت علیه استکبار می‌پردازد؛ این برنامه در دو قسمت ۵۰ دقیقه‌ای در تاریخ ۱۳ و ۱۴ خردادماه از ساعت ۲۲ پخش خواهد شد.

 

همچنین در دو برنامه راه ولایت که ساعت ۲۲ روزهای ۱۵ و ۱۶ خرداد بمناسبت سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) بصورت زنده پخش می‌شود، با حضور کارشناسان حوزه و دانشگاه، سیره عملی و زندگانی فردی و سیاسی آن امام جلیل القدر مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

 

شبکه استانی صدا هم در ویژه برنامه «اورکلر امامی» با حضور اساتید حوزه و دانشگاه و صاحبنظران مسائل سیاسی به بررسی تأثیر بسزای قیام 15 خرداد و پیروزی انقلاب اسلامی می‌پردازد.

 

معاونت اطلاعات و اخبار مرکز هم ضمن پوشش مراسم مناسبتی این ایام در سطح استان با تولید سه گزارش تبیینی به بررسی ابعاد شخصیتی حضرت امام و تاثیر انقلاب در تغییر مناسبات جهانی، و یک گزارش درخصوص قیام 15 خرداد و نقش آن در روند پیروزی انقلاب می‌پردازد.

 

معاونت فضای مجازی مرکز هم با تولید و انتشار ۲۰ ویدئو، یک موشن گرافیک، ۲۰ متن و دو پوستر بمناسبت سالگرد ارتحال امام و قیام ۱۵ خرداد همراه مخاطبان خود خواهد بود.

 

کد خبر 1062455

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha