ثبت نام ۴۱۹ نفر از استان زنجان در مسابقات قرآن کریم

حجت‌الاسلام موسوی با اشاره به ثبت نام ۴۱۹ نفر در مسابقات قرآنی اوقاف و امور خیریه گفت: مرحله شهرستانی این دوره از مسابقات از اول تیرماه تا ۳۱ شهریور ماه امسال اجرار می شود.

معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه استان زنجان در گفتگو با خبرنگار خیرگزاری شبستان در زنجان اظهار کرد: ثبت نام  در چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم اوقاف و امور خیریه تا ۱۴ خردادماه ادامه دارد.

 

حجت الاسلام موسی موسوی با اشاره به اینکه فرآیند ثبت‌نام در چهل و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم اوقاف و امور خیریه از طریق سایت www.quraniran.ir امکان پذیر است، اضافه کرد: زمان ثبت‌نام تمدید نخواهد شد، بنابراین علاقه‌مندان باید در فرصت تعیین شده به سامانه مراجعه و اطلاعات خود را درج کنند.

 

وی  با اشاره به اینکه از سال گذشته شیوه حضور در مسابقات تغییر کرده و شرط شرکت در رقابت ثبت‌نام در سامانه است، افزود: متاسفانه سال گذشته به دلیل ایجاد این تغییرات بسیاری از علاقه‌مندان از حضور در مسابقات بازماندند که امیدواریم توجه لازم در این خصوص انجام شود.

 

این مقام مسئول با اشاره به اینکه تا امروز ۴۱۹ نفر در مسابقات قرآن کریم ثبت‌نام کرده‌اند، گفت: از این آمار ۴۰ نفر مربوط به شهرستان ابهر، ۱۳۳ نفر مربوط به زنجان، ۱۴ نفر مربوط به ایجرود، ۱۶۸ نفر مربوط به خدابنده، ۱۸ نفر خرمدره، پنج نفر سلطانیه، ۳۸ نفر طارم و سه نفر ماهنشان است.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با اشاره به جدول زمان‌بندی برگزاری مسابقات قرآن گفت: مرحله شهرستانی و استانی مسابقات در بازه زمانی اول تیرماه تا ۳۱ شهریورماه برگزار می‌شود و تعیین زمان دقیق هر یک از مراحل متاثر از شرایط ناشی از کرونا بوده و متعاقبا اعلام خواهد شد.

 

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان در ادامه با اشاره به برگزاری مراسم عزاداری مجازی به مدت سه شب به مناسبت سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) و رحلت امام خمینی(ره) افزود: این برنامه از ۱۳ تا ۱۵ خرداد اجرایی خواهد شد.

 

موسوی با اشاره به اینکه مراسم سالگرد رحلت امام خمینی (ره) با سخنرانی استاد دانشمند و مداحی اساتیدی همچون حاج مرتضی حیدری، یوسف شبیری و علیرضا بیگدلی برگزار خواهد شد، اضافه کرد: این برنامه پس از نماز مغرب و عشاء برگزار و به صورت زنده از صفحه اینستاگرامی حسینیه اعظم زنجان پخش می‌شود.

 

وی افزود: همچنین این مراسم برای حاضران در جمع با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و طبق ابلاغیه‌های ستاد کرونا برگزار خواهد شد.

 

 

کد خبر 1062465

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha