کانون مساجد مهمترین مرکز بصیرت افزایی محلات

روشنعلی گفت: کانون فرهنگی و هنری در مساجد مهمترین مرکز بصیرت افزایی در محلات هستند و باید با ایجاد بصیرت و هوشیاری در مردم زمینه‌ساز حضور حداکثری مردم در انتخابات باشند.

«مصطفی روشنعلی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران اظهار کرد: جایگاه، نقش و کارکرد مسجد در جامعه اسلامی بسیار بالا است و باید براساس کارکردها کار شود تا به جایگاه و عملکرد وافقعی برسیم.

 

مدیر مسئول کانون مسجد قائم بالا بهشهر افزود: اتحاد و انسجام و وحدت در بین همه ارکان و عواملی که در مسجد فعال هستند بسیار مهم است و اگر همه این عوامل براساس وظائف تعریف شده اقدام کنند؛ شاهد تحولات بسیار بالا در جامعه خواهیم بود.

 

وی خاطر نشان کرد: اینکه مسجد به عنوان محلی برای امورات مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و حتی اقتصادی و کمک به محرومان باشد؛ اتفاق مبارکی است که در محله و مناطق مختلف ایجاد شده است و باید از این فرصت برای اتحاد بیشتر استفاده کرد.

 

روشنعلی گفت: کانون فرهنگی و هنری در مساجد مهمترین مرکز بصیرت افزایی در محلات هستند و باید با ایجاد بصیرت و هوشیاری در مردم زمینه‌ساز حضور حداکثری مردم در انتخابات باشند.

 

وی با بیان اینکه نمونه های عینی کارکرد مساجد در بخش های مختلف را در دوران پیروزی انقلاب و دوران دفاع مقدس و اخیراً در بحث کمک مومنانه و مواسات و مقابله با ویروس کرونا مشاهده کردیم و اکنون هم باید در انتخابات پیش رو با بصیرت افزایی در بین آحاد مردم، تلاش کنیم تا انتخابات با شور و شعور خاص برگزار شود.

 

مدیر مسئول کانون مسجد قائم بالا بهشهر تصریح کرد: یکی از مهمترین وظایف مساجد بصیرت افزایی و روشنگری و مقابله با تهاجم و شبیخون فرهنگی دشمنان نظام اسلامی است که با همراهی بسیج و کانون مساجد کارهای مهم و اثرگذاری در دوران مختلف انقلاب انجام شده است.

 

روشنعلی گفت: هر گروهی که در مسجد فعال هستند، می ‏توانند در این زمینه و مقابله با جنگ نرم دشمن نقش آفرینی کنند و باید مهمترین برنامه برای جذب بیشتر جوانان و نوجوانان به مساجد بصیرت افزایی و جذاب سازی در مساجد باشد.

 

وی یادآور شد: شناخت درست مساجد و کارکردهای آن مهمترین اصلی است که نباید فراموش شود و در این راستا با تمام توان برای پیشبرد امور مساجد و فعالیت ها باید اقدام شود.

کد خبر 1062488

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha