اصلی ترین هدف فعالیت های کانون های مساجد باید معرفی مکتب حاج قاسم باشد

حجت الاسلام شفابخش گفت: اصلی ترین هدف فعالیت های کانون های مساجد باید معرفی مکتب حاج قاسم و تربیتی نسلی برآمده از این مکتب و این تفکر باشد تا به عنوان سربازان ولایت خدمت گذار در این عرصه باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، حجت الاسلام «علی شفابخش» امروز (۱۲ خردادماه) در آئین تکریم از کانون های مساجد منتخب هشتجین و جلسه شورای فرهنگ عمومی شهر هشتجین گفت: اصلی ترین هدف فعالیت های کانون های مساجد باید معرفی مکتب حاج قاسم و تربیتی نسلی برآمده از این مکتب و این تفکر باشد تا به عنوان سربازان ولایت خدمت گذار در این عرصه باشیم.

 

امام جمعه هشتجین تصریح کرد: حاج قاسم سلیمانی در زمان حیات خود توانست با رفتار و سیره خود چهره مقبولی را در جامعه داشته باشد و پس از شهادتشان نیز فرهنگ مقاومت با نام ایشان عجین شد.

 

وی ادامه داد: باید در تربیت نسل سلیمانی ها تدابیر خاصی توسط نهادهای فرهنگی و تربیتی همچون کانون های مساجد صورت گیرد و این مسئله می تواند نوجوانان و جوانان مسجدی را به تبعیت از این مکتب رهنمون کند.

 

حجت الاسلام شفابخش بیان کرد: راه مقابله با تهاجم فرهنگی معرفی الگوها و قهرمانان ملی و مذهبی است که نوجوانان و جوانان از آنها به عنوان سرمشق زندگی خود و ادامه دهنده راه آنها باشند.

 

امام جمعه هشتجین افزود: فعالیت ها و برنامه های کانون های مساجد هشتجین بسیار خوب و سازنده است و در دوران شیوع بیماری کرونا نیز جهادگونه توانستند از خانواده های آسیب دیده از کرونا حمایت و پشتیبانی کنند و از زحمات این عزیزان سپاسگزارم.

 

کد خبر 1062505

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha