به کرمانشاه سفر نکنید

حیدری، از ممنوع بودن سفر به کرمانشاه در تعطیلات نیمه خرداد خبر داد و گفت: متخلفان بین ۵۰۰ هزار تا یک میلیون تومان با جریمه نقدی مواجه می شوند.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کرمانشاه، محمد حیدری  با اشاره به اعمال محدودیت کرونایی گفت: محدودیت سفر به کرمانشاه و دیگر استان های کشور از ساعت ۱۲ ظهر امروز (چهارشنبه - ۱۲ خرداد) آغاز و تا ساعت ۱۲ ظهر روز دوشنبه ۱۷ خرداد ادامه می یابد.

 

 رئیس پلیس راه استان کرمانشاه افزود: این تصمیم بنا بر مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا اعمال می شود، و متخلفان نیز مشمول جریمه نقدی خواهند شد و طرح ممنوعیت سفرهای استانی بدون توجه به رنگ بندی شهرها و سفرهای درون استانی نیز بر اساس رنگ بندی های اعلام شده انجام خواهد شد.

 

وی با بیان اینکه سیاست پلیس در محرله اول ارشاد و راهنمایی شهروندان است، خاطرنشان کرد: چنانچه افراد برای سفر غیرمجاز خود اصرار ورزیده و به توصیه های و راهنمایی های ماموران بی توجه باشند برای ورود به شهرهای قرمز مبلغ ۱۰ میلیون ریال و برای ورود به شهرهای نارنجی نیز مبلغ ۵میلیون ریال جریمه خواهند شد.

 

حیدری  همچنین از استقرار ماموران پلیس راه و انتظامی در مبادی وردی شهرهای مختلف استان کرمانشاه در تاریخ یاد شده خبر داد و از هموطنان خواست قانون و دستور العمل های صادره را رعایت کنند و ممنوعيت سفر شامل سيستم حمل و نقل عمومي مانند هواپيما، اتوبوس و قطار، خودروهای انتظامي، امدادي، درماني، خدماتي و حمل کالاهاي اساسي نمی شود.

کد خبر 1062536

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha