ايجاد شور و نشاط انتخاباتی وظيفه همگانی است

حجت الاسلام وحدانی نیا گفت: ايجاد شور و نشاط برای حضور حداكثری مردم در انتخابات ۲۸ خردادماه وظيفه ای همگانی است و تک تک افراد جامعه بايد برای ضرورت حضور گسترده مردم در انتخابات پيش رو فعاليت كنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، حجت الاسلام «یدالله وحدانی‌نیا» امروز (۱۲ خرداد) در پنجمین جلسه ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم و تخلفات انتخاباتی، اظهار کرد: شرکت در انتخابات در بیانات مقام معظم رهبری و امام خمینی (ره) بسیار تاکید شده است و حضور مردم در انتخابات، هم حق و هم تکلیف است.

 

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان جنوبی گفت: ايجاد شور و نشاط برای حضور حداكثری مردم در انتخابات ۲۸ خردادماه وظيفه ای همگانی است و تک تک افراد جامعه بايد برای ضرورت حضور گسترده مردم در انتخابات پيش رو فعاليت كنند.

 

وی از مسئولان درخواست کرد اقداماتی انجام ندهند که باعث نارضایتی مردم و کاهش شور و شعف انتخاباتی شود.

 

حجت الاسلام وحدانی‌نیا با ابراز امیدواری برای مشارکت حداکثری مردم خراسان جنوبی در انتخابات، بیان کرد: حضور گسترده و پرشور مردم پای صندوق‌های رأی انتخابات پیش رو، برای حفظ و تجدید بیعت مجدد با آرمان‌های امام راحل و شهدای انقلاب اهمیت دارد.

 

«سعید برقی» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان بیرجند نیز در این جلسه، اظهار کرد: بر اساس سرشماری سال ۱۳۹۵ در بخش مرکزی شهرستان بیرجند در ۱۶۱ روستای بالای ۲۰ خانوار انتخابات شورای اسلامی برگزار می شود.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان بیرجند افزود: از ۱۶۱ روستای بالای ۲۰ خانوار بخش مرکزی در هشت روستا انتخابات شورای اسلامی برگزار نمی شود.

 

به گفته وی هر داوطلب شورای شهر و ستاد تبلیغات ریاست جمهوری همچنین می تواند ۲ ستاد (خواهران و برادران) در ۲ نقطه شهرداری بیرجند داشته باشد. 

 

برقی بر رعایت پروتکل های بهداشتی در هنگام تبلیغات انتخاباتی تأکید کرد و گفت: هر گونه تجمع، سخنرانی و مناظره در فضای بسته ممنوع است.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان بیرجند در پایان بیان داشت: در شهرستان بیرجند ۲۳۰ شعبه اخذ رای پیش بینی شده و به منظور رعایت پروتکل های بهداشتی در هر شعبه یک ناظر بهداشتی در نظر گرفته شده است.

کد خبر 1062544

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha