برگزاری  مراسم ویژه رحلت امام و شهدای ۱۵ خرداد در ملایر

حجت الاسلام نجفی گفت: مراسم ویژه رحلت امام و شهدای ۱۵ خرداد در ملایر برگزار می شود.

«حجت الاسلام روح الله نجفی» در گفت‌وگو با خبرنگار شبستان در ملایر گفت: امام خمینی به عنوان معمار کبیر انقلاب و عالمی فرزانه در  قرن  معاصر ادامه داهنده مکتب امام صادق (ع)  بود.

مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر با اشاره به  اینکه با توجه به شرایط کرونا امسال نیز مراسم اعزام زئران به مرقد امام را مانند سال گذشته نداریم افزود: مراسم ارتحال حضرت امام خمینی (ره) در شب 14 خرداد همزمان با نماز مغرب در مسجد انقلاب  شهرستان برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه همچنین مراسم دیگری نیز در  ساعت 22  شب 14 خرداد در پارک سیفیه با سخنرانی امام جمعه  شهر ملایر   برگزار می شود افزود: مداحی  این برنامه نیز با  آقای بنی فاطمه خواهد بود.

وی در ادامه از برگزاری مراسم بزرگداشت شهدای 15 خرداد همزمان با نماز مغرب در مسجد ثارالله خبر داد و تصریح کرد:  این مراسم نیز  با رعایت پروتکل های بهداشتی و حضور محدود اقشار مختلف مردم برگزار می‌شود.

حجت الاسلام  نجفی همچنین با اشاره به فضایل شخصیتی امام صادق(ع)  گفت: همزمان با روز شهادت رئیس مذهب تشیع برنامه های عزاداری نیز به صورت ویژه در این روز در سطح شهرستان ملایر برگزار می شود.

وی  از حرکت دسته  های عزاداری  با حضور اقشار مختلف مردم و  هیات مذهبی ملایر در روز شهادت امام صادق (ع) خبر داد و گفت: این مراسم  ساعت 11 از دفتر امام جمعه شهرستان  برگزار می شود.

وی اضافه کرد: مراسم ویژه خواهران نیز در حسینیه سیدالشهداء برگزار خواهد شد و در سایر مساجد شهرستان نیز مراسم های عزاداری به صورت محدود و با رایت پروتکل های بهداشتی برگزار خواهد شد

وی یادآور شد: همچنین در مناسبت های رحلت امام راحل، شهدای 15 خرداد و شهادت حضرت امام صادق(ع) نیز فضا سازی در سطح شهر، همکاری با ادارات و نهادها در برگزاری برنامه های مناسبتی، ختم قرآن و صلوات در فضای فضای و بارگزاری برنامه های مناسبتی این ایام در فضای مجازی را توسط اداره تبلیغات اسلامی خواهیم داشت.

 

کد خبر 1062554

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha