راه اندازی پویش «بانوان صاحب سخن» در انزلی

حجت الاسلام صباحی از راه اندازی پویش بانوان صاحب سخن برای امید آفرینی در بین مردم خبر داد و گفت: این پویش با هدف شکست محاصره تبلیغاتی دشمن به دست بانوان صاحب سخن از طریق تواصی به صبر و حق برگزار می شود.

حجت الاسلام «عباس صباحی » امروز (چهارشنبه، 12 خرداد ) در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از انزلی با اشاره به راه اندازی پویش بانوان صاحب سخن در این شهرستان اظهار داشت: این پویش در قالب جشنواره حرف آورد بدون محدودیت موضوعی برگزار می شود.

 

رییس اداره تبلیغات اسلامی انزلی با بیان اینکه این پویش در قالب ویدئو کلیپ، صوت و اینستاکست و پادکست برگزار می‌شود گفت: بانوان می توانند طرح ها، ایده ها، دغدغه ها و دل مشغولی های خود را با هر زمینه ای از قبیل کارآفرینی، کسب و کارهای خانگی، امید آفرینی، جهش های علمی، پتانسیل های موجود، مطالبه گری و ... را در حداقل سه دقیقه زمانی به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

 

وی در ادامه با اشاره به اجرای مراسم روز شهادت امام جعفر صادق (ع) در گلزار شهدای این شهر، افزود: این مراسم با حرکت دسته های عزاداری پیاده و سواره همراه خواهد بود.

 

صباحی خاطرنشان کرد: همچنین مراسم گرامیداشت سی دومین سالگرد معمار کبیر انقلاب اسلامی، هفتمین سالگرد تدفین شهدای گمنام و پنجمین سالگرد شهید مدافع حرم جهانگیر جعفری نیا نیز در حرم مطهر شهدای گمنام با همکاری اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان، اداره تبلیغات اسلامی، ائمه جماعات و امنای مساجد برگزار می شود.

 

کد خبر 1062556

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha