اهل ‌بیت کانون عواطف و مهربانی‌ها هستند

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی، حب به اهل‌بیت(ع) را محور وحدت مسلمانان دانست و گفت: اهل ‌بیت(ع) کانون عواطف و مهربانی‌ها هستند.:

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت‌الاسلام والمسلمین «سیداحمدرضا شاهرخی»، امروز(12خرداد) در مراسم اعطای سند افتخار خیرین حرم‌ساز لرستان در دفتر امام جمعه خرم آباد، اظهارداشت: لرستان کانون محبت و تدین نسبت به اهل ‌بیت(ع) است.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان عنوان کرد: اوج ارادت مردم این استان به اهل‌ بیت(ع) را در عزاداری‌های محرم و کمک‌های آنان به عتبات و عالیات می‌توان قابل مشاهده است.

 

حجت اللاسلام والمسلمین شاهرخی با بیان اینکه محبت و دوستی اهل‌بیت عصمت و طهارت تمام انسان‌ها را به هم پیوند می‌دهد، افزود: اهل ‌بیت(ع) کانون عواطف و مهربانی‌ها هستند.

 

وی بر ضرورت ترویج فرهنگ قرآنی و اسلامی در جامعه تأکید کرد و ادامه داد: در این راستا باید به سمت برنامه‌ها و فعالیت‌هایی برای زنده نگه داشتن شعائر اهل بیت(ع) حرکت کرد.

 

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی یادآور شد: مردم لرستان به سبب پیوندی که با اهل‌بیت(ع) دارند، با وجود سختی‌ها و محدودیت‌ها از جمله سیل سال ۹۸ و شیوع ویروس کرونا ولی مردم در کمک به عتبات و عالیات پای کار آمدند.

 

کد خبر 1062570

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha