پلیس لرستان آماده برگزاری انتخابات امن و آرام است

سردار الهی از آمادگی صد درصدی پلیس لرستان برای انتخاباتی امن و آرام خبرداد و گفت: تدابیر لازم برای برگزاری انتخابات پرشور در استان اندیشیده شده است.

سردار« یحیی الهی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان  با اشاره به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی و شهر روستا، اظهار داشت: تمام اقدامات انتظامی و امنیتی برای برگزاری انتخاباتی پرشور، امن و آرام در استان اندیشیده شده است.

 


فرمانده انتظامی لرستان پلیس را مسئول تامین نظم و امنیت جامعه در شرایط مختلف خواند و افزود: امیدواریم با مشارکت و همکاری مردم و دیگر دستگاه ها همواره این مهم را تامین نمائیم.



وی اذعان داشت: تمام اقدامات انتظامی و امنیتی برای برگزاری انتخاباتی پرشور، امن و آرام در سطح شهرستان اندیشیده شده است.


فرمانده انتظامی استان نظام جمهوری اسلامی ایران را نشانه بارز مردم سالاری واقعی و دینی  دانست و افزود: ازتمام توان و ظرفیت های خود در این حماسه ملی استفاده خواهیم کرد.                                                                 


سردار الهی در ادامه اظهارکرد: دشمن از مدل حكومتی در جمهوري اسلامي ايران که الگويی براي دنيا و جوامع استكبار ستيز است هراس دارد، لذا بحمدالله تاكنون موفق به متوقف كردن انقلاب اسلامي نشده و انشاالله در آينده نيز نخواهد شد.


فرمانده انتظامی لرستان در پایان خاطر نشان کرد: همه دستگاه ها و سازمان های استان نسبت به آگاهی بخشی جامعه تلاش کنند تا با حضور گسترده بار دیگر مشت محکمی بر دهان دشمنان و یاوه گویان بزنیم.

کد خبر 1062573

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha