پیگیر احداث درمانگاه تامین اجتماعی در شهر چمران و شهرک طالقانی هستیم

آقاجری با بیان اینکه با وجود ۸۳ هزار نفر بیمه شده تامین اجتماعی، متاسفانه این سازمان خدمات درمانی مناسبی در شهرستان بندر ماهشهر ارائه نمی‌دهد گفت: پیگیر احداث درمانگاه تامین اجتماعی در شهر چمران و شهرک طالقانی هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرماهشهر، «حبیب آقاجری» امروز (چهارشنبه ۱۲ خرداد) در آیین بهره‌برداری از درمانگاه شبانه‌روزی شهید قاسم سلیمانی شهر چمران بندر ماهشهر اظهار کرد: امنیت و سلامت دو نعمت هستند که هر جامعه‌ای به آن نیاز دارد که خوشبختانه امروز با بهره‌برداری از درمانگاه شبانه روزی شهر چمران، بخشی از مشکلات درمانی مردم این شهر رفع شد.

 

نماینده مردم بندرماهشهر، امیدیه و هندیجان در مجلس شورای اسلامی افزود: پیگیر احداث درمانگاه تامین اجتماعی در شهر چمران و شهرک طالقانی هستیم؛ با وجود ۸۳ هزار نفر بیمه شده تامین اجتماعی، متاسفانه این سازمان خدمات درمانی مناسبی در شهرستان ماهشهر ارائه نمی‌دهد.

 

وی با اشاره به مشکلات بیمارستان امام موسی‌کاظم (ع) تامین اجتماعی بندر ماهشهر خاطر نشان کرد: این بیمارستان از نظر تجهیزات و کادر درمان با کاستی‌هایی مواجه است که در یک سال گذشته تجهیزات خوبی به این بیمارستان اضافه شده و پیگیر هستیم تا باقی تجهیزات نیز برای این بیمارستان از سوی سازمان تامین اجتماعی فراهم شود.

 

آقاجری در خصوص تعیین وضعیت سند ملکی منازل شهر چمران تصریح کرد: جلسات متعددی برای حل این مشکل برگزار شده و این موضوع به مرحله نهایی رسیده بود که متاسفانه مشکل کوچکی در این فرآیند ایجاد شده که در حال پیگیری آن هستیم.

 

کد خبر 1062587

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha