برگزاری دوره های آموزش قرآن آنلاین در جامعه القرآن الکریم و اهل بیت (ع)

جامعه القرآن الکریم و اهل بیت(ع) یکی از موسسات فعال در عرصه قرآن تحت تاثیر کووید ۱۹، فعالیت هایش از حالت حضوری به مجازی تغییر کرده است و امسال نیز دوره های حفظ تخصصی، مفاهیم، روخوانی و روانخوانی، تجوید، صوت و لحن تخصصی به صورت آنلاین برگزار می کند.

به گزارش خبرنگار گروه قرآن و معارف خبرگزاری شبستان، شیوع کووید ۱۹ بر روی بسیاری از فعالیت های فرهنگی و قرآنی تاثیر گذاشت و رویکرد و شکل فعالیت ها را تغییر داد به طوریکه بسیاری از این رویکردها و تغییرات پس از اتمام کرونا نیز به قوت خود باقی خواهد ماند. برگزاری کلاس های آموزشی و فعالیت های فرهنگی و قرآنی به صورت آنلاین و فارغ از بعد مکانی و جغرافیایی زمینه حضور و بهره مندی افراد زیادی از دوره های آموزشی و فعالیت های فرهنگی و قرآنی را در سراسر کشور فراهم کرده است. از این رو می توان صرف نظر از پیامدهای منفی کووید ۱۹، آثار و دستاوردهای مثبتی نیز به ویژه در عرصه آموزش قرآن  داشته است.

جامعه القرآن الکریم و اهل بیت (ع) یکی از موسسات فعال در عرصه قرآن است که تحت تاثیر کووید ۱۹، فعالیت هایش از حالت حضوری به مجازی و آنلاین تغییر کرده است. جامعه القرآن الکریم و اهل بیت (ع) دارای 600 شعبه در سراسر کشور می باشد که از 22 سال پیش فعالیت خود را زیر نظر والد گرامی دکتر سید محمد حسین طباطبایی و با بهره گیری از جدیدترین روش های آموزشی آغاز کرده است. حفظ تخصصی یک ساله، دو ساله و سه ساله، حفظ موضوعی به روش اشاره، روخوانی و روانخوانی، تجوید، صوت و لحن، ترتیل، مفاهیم، احکام و اذان از دوره های آموزشی کلاس های جامع القرآن الکریم و اهل بیت (ع) در سراسر کشور است.

 

بر اساس این گزارش، آموزش ها ویژه خردسالان، خواهران و برادران به صورت مجازی، آنلاین و تلفنی برگزار می شود. با توجه به شیوع ویروس کرونا تمام کلاس های جامعه القرآن الکریم و اهل بیت (ع) به صورت غیر حضوری برگزار شده و علاقه مندان می توانند در مناطق مختلف کشور با شماره تلفن های شعب جامعه القرآن تماس بگیرند و برای ثبت نام در این مرکز اقدام کنند.

 

شعب برادران تهران با شماره 0217763027 و 77620111 و 77620110 و شماره تلفن شعب خواهران تهران 02177888541، 77882965 و 77292155 است.

 

جامعه القرآن الکریم و اهل بیت (ع) در دوره جدید کلاس های آموزشی خود دوره های عمومی و تخصصی قرآن کریم برگزار می کند که در قالب این طرح افراد واجد شرایط و علاقه مند می توانند در مدت یک سال حافظ کل قرآن کریم بشود.

 

در این دوره علاقه مندان می توانند پسران در رده سنی هفت سال به بالا و خواهران از سن دو تا سه سالگی پذیرش آغاز می شود و همه روزه می توانند از ساعت 15 تا 18 با شماره های جامعه القرآن تماس گرفته و به صورت تلفنی در دوره های آموزشی قرآن کریم ثبت نام بکنند.

 

حفظ تخصصی، مفاهیم، روخوانی و روانخوانی، تجوید، صوت و لحن تخصصی از جمله دوره هایی است که به صورت غیر حضوری و از طریق تلفن مجازی و آنلاین برگزار می شود.

 

همچنین شماره همراه 09197328040 برای ثبت نام تلفنی برقرار است و خانواده ها می توانند از طریق این شماره تماس برای حضور فرزندان خود در دوره های آموزشی غیر حضوری قرآن کریم ثبت نام کنند.

کد خبر 1062594

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha