ویژه برنامه های کانون های مساجد لرستان در ایام ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) اعلام شد

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان گفت: ویژه برنامه های بزرگداشتارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد در لرستان برگزار می شود.

«محمد ابدالی پور» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، اظهار داشت: در ایام ارتحال ملکوتی امام خمینی(ره) مراسم سوگواری و نشست های بصیرت افزایی در کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان برگزار می شود.

 

مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان لرستان افزود: به مناسبت ارتحال حضرت امام خمینی(ره) و قیام 15 خرداد ویژه برنامه های متنوع در سطح کانون‌های فرهنگی هنری با همکاری سایر ارکان مسجد با تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی و حفظ فاصله اجتماعی برگزار می شود.


وی بیان کرد: همچنین مسابقه کتابخوانی و مسابقات فرهنگی در برخی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان برگزار می شود.

 

ابدالی پور ادامه داد: نشر مطالب، عکس نوشته و پوستر در گروه‌ها و کانال های مربوط به مساجد و هیات ها، فضاسازی بیرون و داخل مساجد متناسب ارتحال امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد، برگزاری محافل انس با قرآن و جلسات ختم قرآن و هدیه ثواب آن به روح ملکوتی امام راحل و شهدای ۱۵ خرداد از جمله برنامه های کانون های فرهنگی هنری مساجد استان لرستان در 14 و 15 خرداد است.

 

مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان افزود: برنامه های ویژه 14 و 15 خرداد به صورت حضوری و مجازی برگزار می شود.

 

وی تصریح کرد: مراسم سخنرانی درخصوص معرفی شخصیت و سیره حضرت امام راحل و تبیین اهمیت ۱۵ خرداد به صورت حضوری و مجازی و اهدای ثواب قرائت آیات طرح تلاوت نور مساجد در دو روز ۱۴ و ۱۵ خرداد به روح امام راحل و شهدای قیام ۱۵ خرداد از دیگر برنامه های کانون های فرهنگی هنری مساجد است.

 

ابدالی پور ادامه داد: برگزاری نشست های فرهنگی با موضوع تبیین اندیشه های امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت انتخابات و حضور حداکثری مردم و انتخاب اصلح از دیگر این برنامه‌هاست.

 

 مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان اظهار کرد: انتشار ویژه نامه و بروشور در مورد حضرت امام و قیام ۱۵ خرداد و انتشار آن در فضای مجازی، اجرای برنامه شنبه های کتاب با اولویت معرفی کتب مربوط به شخصیت و زندگی امام (ره) بعد از نماز جماعت و مسابقه کتابخوانی صعود چهل ساله، قرائت قرآن و ختم قرآن و اهدای ثواب آن از دیگر برنامه هایی است که کانون‌های فرهنگی هنری مساجد لرستان ویژه سالروز ارتحال ملکوتی امام خمینی(ره) و 15 خرداد است.

کد خبر 1062608

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha