دولت آینده از خدمت بی‌منت مسجدی ها در دوره کرونا درس بگیرد

یک خطیب دینی گفت: دولت منتخب مردم باید از خدمت بی‌منت مسجدی‌ها در دوره شیوع کرونا که هم شامل مدافعان سلامت و هم نیازمندان شد، درس بگیرد.

حجت الاسلام والمسلمین «سید عبدالحمید شهاب»  در گفت و گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه حضور در انتخابات وظیفه شرعی ما است، اظهار کرد: ملت ما به خاطر دارد که در ادوار گذشته انتخابات نیز دشمن شایعه حمایت حاکمیت از یک نامزد خاص را مطرح کرده بود اما همه شاهد بودیم که نتیجه انتخابات به شکل دیگر رقم خورد، در واقع نتیجه آن شد که مردم به صندوق انداختند.

 

این خطیب دینی افزود: در این دوره انتخابات ریاست جمهوری نیز نتیجه چیزی خواهد شد که مردم تصمیم بگیرند؛ بنابراین همه دلسوزان متدین و انقلابی باید مردم را با شرکت آگاهانه در انتخابات تشویق کنند که قطعا در این میان نقش مسجدی ها بسیار پررنگ است.

 

وی در ادامه با بیان اینکه رییس جمهوری منتخب ملت باید از خدمت بی منت مسجدی ها درس بگیرد، گفت: اهالی مساجد در دوره شیوع کرونا بی هیچ منت به صورت جهادی هم به مدافعان سلامت و هم به نیازمندان خدمت کردند و این می تواند الگویی از خدمت را به دولت بعدی ارایه کند.

 

شهاب ادامه داد: الحمدالله آنچه که ما در مساجد و هیئت های مذهبی و فضای عمومی جامعه شاهد هستیم، شور و فضای داغ انتخاباتی است و این برخلاف خواسته دشمن یعنی دلسرد کردن مردم از نتیجه انتخابات است. قطعا علاوه بر رسانه ها نقشی که نهادهایی همچون مساجد و هیئت های مذهبی و حوزویان در تشویق مردم به حضور در انتخابات بسیار مهم و پررنگ است.

 

وی خاطرنشان کرد: مسجدی ها باید تا روز انتخابات به فعالیت خود ادامه دهند تا انشاءالله کاندیدای اصلح با پشتوانه رأی مردم بتواند زمینه ساز رفع مشکلات کشور در حوزه های اقتصادی و فرهنگی شود.

کد خبر 1062614

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha