برگزاری هیات عزاداری در  پیاده راه بوعلی همدان همزمان با ۱۴ خرداد

بقایی گفت: آیین ویژه سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران با حرکت و تجمع هیات های عزاداری(با رعایت پروتکل های بهداشتی) در محوطه پیاده راه بوعلی شهر همدان برگزار می شود.

سرهنگ «علی بقایی»  در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت:  مراسم عزاداری ،روز جمعه ۱۴ خردادماه و همزمان با سی و دومین سالگرد ارتحال ملکوتی امام راحل با حضور مردم مومن و ولایی و حرکت دسته های عزاداری در مسیر خیابان مهدیه، چهار راه خواجه رشید، بلوار خواجه رشید و آرامگاه بوعلی سینا و سپس تجمع محوطه پیاده راه بوعلی شهر همدان برگزار می شود.

 

فرمانده سپاه ناحیه همدان افزود: توزیع کمک های مومنانه با همکاری ستاد اجرایی فرمان امام(ره)، آزادی زندانیان جرائم غیرعمد با همکاری ستاد دیه و فضا سازی شهری با همکاری شهرداری همدان از دیگر برنامه های بزرگداشت سالروز ارتحال امام خمینی(ره) است.

 

وی بیان کرد: ایام‌الله 14 خرداد سالگرد رحلت حضرت امام و قیام خونین 15 خرداد بهترین زمان و فرصت مناسب برای تبیین و ترویج اندیشه‌های امام(س و انتقال آرمان‌های آن امام راحل به دنیا و آزادی‌خواهان جهان است.

 

وی اظهار کرد: زنده نگه داشتن یاد امام اهمیت بالایی دارد و در تثبیت نظام مؤثر است، زیرا هر‌چه عظمت داریم از عظمتی است که امام(س) به جامعه ارزانی کرده است و هدف ما شناساندن شخصیت امام(س) به‌عنوان سکاندار انقلاب اسلامی ایران است.

 

وی با بیان اینکه امسال سالروز رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی با سالروز شهادت امام صادق(ع) همزمان شده است امام خمینی(ره) را  عالمی فرزانه و تربیت یافته مکتب اهل بیت(ع) و امام صادق(ع) دانست و تصریح کرد: امام راحل نعمت بزرگی برای جهان تشیع بودند و همه ما موظفیم در پاسداشت این ایام تمام تلاش خود را به کار بندیم.

 

کد خبر 1062637

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha