جامعه دانشجویی و دانشگاهی ‌حضور پرشوری در انتخابات ۲۸ خرداد خواهند داشت

حجت الاسلام ترابی گفت:جامعه دانشجویی و دانشگاهی با ‌حضور پرشور در انتخابات ۲۸ خرداد همانند گذشته برگ زرینی بر افتخارات پرشمار جمهوری اسلامی ایران به ثبت می‌رسانند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، حجت‌ الاسلام «احمد ترابی» امروز(۱۲ خرداد) در مراسم اختتامیه جشنواره دانشجویی رهوا، اظهار کرد: برگزاری جشنواره دانشجویی رهوا به همت دانشگاه علوم پزشکی مشهد در شرایطی برگزار شد که حضور فیزیکی دانشجویان را به دلیل شرایط کرونایی نداشتیم و عملکرد قابل توجه در این خصوص شایسته تقدیر است. وی افزود: برنامه‌های دانشجویی معمولاً در سطح دانشگاه بوده، اما این بار شاهد آن بودیم که به جز مراسم ازدواج دانشجویی و سفرهای زیارتی و سیاحتی، جشنواره دانشجویی رهوا هم در سطح ملی برگزار شد.

 

رئیس شورای استانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های خراسان رضوی با بیان اینکه در حالت خوشبینانه پیش‌بینی حضور ۵۰۰ نفر را در شرایط کرونایی داشتیم که خوشبختانه بسیار بیشتر از حد تصور شرکت کردند و بالغ بر ۲ هزار نفر شرکت‌کننده داشتیم، خاطرنشان کرد: در شرایط کرونایی تغییر شیوه‌ها و سبک‌ها را از حضوری به مجازی داشتیم و یکی از این عملکردهای موفق را در جشنواده دانشجویی رهوا دیدیم که می‌تواند الگویی برای دیگر مجموعه‌های دانشجویی و دانشگاهی باشد.

 

حجت‌الاسلام ترابی تصریح کرد: در آستانه انتخابات ۲۸ خرداد ماه از عموم افراد واجد شرایط رای‌دهی به‌ویژه جامعه دانشجویی و دانشگاهی دعوت به‌حضور پرشور در این انتخابات را داریم تا همانند گذشته برگ زرینی برافتخارات پرشمار جمهوری اسلامی ایران به ثبت می‌رسانند، در یک دهه اخیر هرگاه در صحنه بین‌المللی ضعیف ظاهر شدیم دشمنان ورود جدی‌تری داشتند و نمونه بارز آن در تحریم‌های ظالمانه بود.

 

وی با ذکر این نکته که دشمنی دشمنان با ملت شریف ایران هیچگاه تمامی ندارد و هرگاه حضور به‌موقع در صحنه‌های مهم از جمله انتخابات داشتیم با پاسخ کوبنده‌مان نقشه شوم دشمنان را نقش بر آب کرده‌ایم، تأکید کرد: در این روزها هم دشمنان درصدد برنامه‌ای برای عدم حضور پررنگ مردم در انتخابات هستند که باز هم بتوانند برنامه‌های خود را اجرا کنند، اما مردم اجازه چنین کاری را نخواهند داد و با انتخاب درست خود موجب شادی روح امام و شهدا و در راس آنان سردار دلها، سپهبد‌ شهید حاج قاسم سلیمانی خواهند شد.

کد خبر 1062646

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha