پیش‌بینی۱۵۳ شعبه اخذ رأی در قرچک

فرماندار شهرستان قرچک گفت: برای انتخابات خرداد ماه، پیش بینی ۱۵۳ شعبه اخذ رأی در قرچک صورت گرفته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران، بهمن خطیبی فرماندار شهرستان قرچک، در جلسه ستاد انتخابات استان تهران که با حضور شکرالله حسن بیگی، معاون سیاسی اجتماعی استاندار تهران و آقا علیخانی مدیرکل سیاسی و انتخابات، فرمانداران و معاونین سیاسی فرمانداری‌های شهرستان‌های قرچک، ورامین، پیشوا، پاکدشت، دماوند و فیروزکوه، مدیرکل فناوری اطلاعات استانداری و کارشناسان سیاسی به میزبانی قرچک برگزار شد اظهار داشت: انتخابات پرشور با حضور گسترده و حداکثری مردم، منافع ملی کشور را تأمین می‌کند.

خطیبی عنوان داشت: انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری، ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در شهرستان در ۱۵۳ شعبه اخذ رأی برگزار می‌شود.

فرماندار قرچک بیان داشت: فرمانداری به عنوان مجری برگزاری انتخابات با تأکید بر اصول قانونمداری و بی‌طرفی، از ماه‌ها قبل برای حضور حداکثری مردم برنامه‌ریزی لازم را داشته است.

وی افزود: برای همه مراحل انتخابات از حیث امنیتی پیش‌بینی‌های لازم انجام و برنامه‌هایی تهیه شده و همچنین در خصوص تأمین اعضای شعب اقدامات لازم صورت گرفته است.

خطیبی گفت: تلاش‌های همه دست‌اندرکاران از جمله هیأت‌های اجرایی و نظارت انتخابات در قرچک بسیار مطلوب بوده و با تأسی از منویات مقام معظم رهبری آرای مردم را حق الناس و حفظ اعتماد آحاد جامعه را سرمایه‌ای بزرگ می‌دانیم.

کد خبر 1062663

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha