اقدامات رایزنی فرهنگی ایران در کنیا ویژه سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)

رایزنی فرهنگی ایران در کنیا به مناسبت سی‌ و دومین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) برنامه‌های فرهنگی و هنری متنوعی برگزار می ‌کنند

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از «روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی»، به مناسبت فرارسیدن سالروز گرامیداشت ارتحال حضرت امام خمینی(ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در کنیا اقدام به برگزاری برنامه‌های فرهنگی و هنری کرده است.

 

به همین منظور، وبینار «جایگاه زنان در آیینه تفکرات امام خمینی(ره)» با همکاری اداره توسعه ارتباطات فرهنگی و بین‌المللی زنان اداره‌کل همکاری‌های فرهنگی و امور ایرانیان خارج از کشور سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی برگزار خواهد شد.

 

چهار عنوان مقاله با موضوع «حضرت امام خمینی(ره)» جهت انتشار برای مؤسسه بین‌المللی الهدی ارسال می‌شود.

 

همچنین، محتواهای فرهنگی شامل فیلم، عکس و مقاله با موضوع «حضرت امام خمینی(ره)» در شبکه‌های اجتماعی رایزنی فرهنگی ایران در کنیا و وبسایت ایران و کنیا بارگزاری و برای ایمیل شخصیت‌های فرهنگی ارسال می‌شود.

 

سخنرانی امام مسجد شیعیان پارک رود شهر نایروبی قبل از خطبه‌های نماز جمعه با موضوع امام خمینی(ره) و انتشار مقاله در یکی از روزنامه‌های روز جمعه کنیا به منظور معرفی شخصیت امام خمینی(ره) و سبک زندگی مبتنی بر اخلاقیات ایشان از دیگر اقدامات رایزنی فرهنگی کشورمان در این ایام است.

کد خبر 1062671

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha