بازگشت هیاهوی دانش آموزان به مدارس/ فضای مجازی تقویت شود

فتح اللهی با بیان اینکه وضعیت کرونا در گیلان مطلوب است اگر به همین روال باشد شاهد بازگشایی مدارس در سال تحصیلی امسال خواهیم بود گفت: شور و نشاط مدارس بدون هیاهوی دانش آموزان معنایی ندارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «علی فتح اللهی» امروز( چهارشنبه، ۱۲ خرداد ) در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان رشت اظهار کرد: با وحدت و همدلی همه دستگاه‌های اجرایی و آحاد مردم، بحران کرونا نیز نتوانست مانع تدریس و تحصیل شود.



فرماندار رشت با بیان اینکه معلمین و مدیران مدارس روزهای بسیار سخت و دشواری را در این ایام سپری کردند گفت: در ایام امتحانات اولیای دانش آموزان نگران حضور فرزندانشان در مدارس بودند که خوشبختانه با اعتماد سازی، شرایط برگزاری امتحانات در دو مقطع تحصیلی فراهم شد.

 

فتح اللهی اذعان کرد: ۲۴ خرداد پایان برگزاری امتحانات دانش آموزان بوده که با صحت و سلامت درحال برگزاری است و هیچ نوع مورد مشکوکی از بیماری کووید ۱۹ بین دانش آموزان و اولیا مدارس مشاهده نشده است.

 

وی با تاکید بر اینکه آموزش و پرورش متعلق به همه آحاد جامعه است افزود: این فرهنگ بایستی در جامعه بیش از پیش نهادینه شود، طبق گزارش‌های دریافتی خیرین کمک و حمایت های لازم را در این حوزه داشته اند که جای تقدیر و تشکر دارد.‌

 

فرماندار رشت با اشاره به اینکه مدرسه کارخانه انسان‌سازی است و بایستی مورد حمایت و توجه قرار گیرد تصریح کرد: در شورای آموزش و پرورش مسائل این حوزه عنوان و بررسی شده و زمینه رفع توسعه این بخش شناسایی می شود.

 

نماینده عالی دولت در مرکز گیلان به وضعیت کرونا ویروس در شهرستان رشت و گیلان اشاره و اضافه کرد: اگر پروتکل‌های بهداشتی رعایت شود و به نوعی با واکسیناسیون انجام شده پیش بینی می شود امسال شاهد حضور پر هیاهوی دانش آموزان در مدارس باشیم.

 

فتح اللهی با تاکید بر اینکه همه ما دلتنگ پویایی و هیاهو در مدارس هستیم گفت: فضای مدرسه بدون شور و نشاط دانش آموزان و زنگ مدرسه ناخوشایند است.

 


فرماندار رشت به ظرفیت ایجاد شده در فضای مجازی اشاره و اذعان داشت: این ظرفیت بعد از ریشه کنی کرونا و باز گشایی مدارس بایستی پا بر جا باشد و زمینه توسعه و تقویت آن فراهم شود.

 


وی به انتخابات و حضور گسترده مردم پای صندوق های رای اشاره و خاطرنشان ساخت: با همکاری و بصیرت افزایی فرهنگیان در جامعه زمینه مشارکت حداکثری پای صندوق های رای و انتخاب اصلح در انتخابات فراهم خواهد شد.‌



فتح اللهی به توطئه ها و ترفندهای دشمنان علیه انتخابات و نظام اشاره کرد و اظهار داشت: رسانه ها و فضای های مجازی بیگانه با تدوین برنامه های نوین سعی در دلسرد کردن ملت ایران دارند، اما با اتحاد و هوشیاری مردم هیچ گاه به اهداف شومشان دست نخواهند یافت.



فرماندار رشت با بیان اینکه انتخابات در شهر رشت کاملا الکترونیکی برگزار می شود، تصریح کرد: انتخابات امسال به دلیل شرایط بحران کرونا ۷صبح آغاز خواهد شد و تا ساعت ۲ بامداد ادامه دارد.

کد خبر 1062694

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha