کشور نیازمند ورود سرمایه گذاران برای رفع مشکل اشتغال و معیشت است

رمضانپور انتخابات پیش روی ریاست جمهوری و دوره ششم شوراهای اسلامی شهر و روستا را مهم دانست و گفت: حل مشکلات کشور نیازمند کسی است که سرمایه گذاران خارجی را جذب کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «احمد رمضانپور نرگسی» در دویست و یکمین جلسه شورای شهر که امروز(چهارشنبه، ۱۲ خرداد) تشکیل شد، با اشاره به انتخابات پیش روی ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا اظهار کرد: ۲۱۹ هزار نفر طی سال های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به مقام شهادت رسیدند و هر کس که بخواهد بر صندلی مدیریت و ریاست در این کشور تکیه بزند باید پاسخگوی خون این شهدا باشد.


رییس شورای شهر رشت با بیان اینکه طبق آمار اعلام شده خط فقر به مرز ۱۰ میلیون تومان رسیده است افزود: اشتغال و معیشت، دو مشکل اساسی مردم است.


وی ادامه داد: تنها راهکار حل مشکل اشتغال، جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی است و این مهم نیازمند حضور کسی در راس امور است که با سیاستگذاری درست، سرمایه گذاران خارجی و تکنولوژی های پیشرفته و روز دنیا را با نگاه بُرد_بُرد به داخل کشور دعوت و جذب کند.


رمضانپور با تاکید بر انتخاب افراد شایسته و صادق و دلسوز برای نقش های مدیریتی کشور تصریح کرد: مردم با آگاهی از مسائل، در انتخاب کاندیداها برای انتخابات پیش رو دقت کنند.


در این جلسه، دو فوریت لایحه تشکیل شورای فنی شهرداری رشت یه رای گذاشته شد. طبق لایحه، شورای فنی شهرداری رشت وظایفی مانند تدوین نظام فنی و اجرایی و پیشنهاد آن به شورا، بررسی و اظهارنظر درباره قیمت های پیشنهادی به پیمانکاران در مناقصه ها و تصویب شرح کارهای خاص و قیمت های جدید را بر عهده خواهد داشت.

با وجود توضیحات مدیر مطالعات فنی سازمان عمران شهرداری در دفاع از دو فوریت این لایحه، اعضا با آن موافقت نکردند و لایحه به صورت عادی به کمیسیون توسعه و عمران شورا برای بحث و بررسی بیشتر ارجاع داده شد.

کد خبر 1062712

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha