طلایه‌داران شکل‌گیری انقلاب مردم شهدای ۱۵ خرداد بودند

امام جمعه شهرستان قرچک گفت: طلایه‌داران و لبیک‌گویان مبدا شکل‌گیری انقلاب مردم شهدای ۱۵ خرداد بودند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران، حجت الاسلام حجت الله اسماعیلی امام جمعه شهرستان قرچک در آیین افتتاحیه نمایشگاه اسناد و آثار قیام خونین پانزده خرداد در حسینیه بنی فاطمه گفت:ما هر چه داریم از شهدا هست و فلسفه چنین برنامه هایی اجرای رسالت الهی که همانا زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و تعظیم شعائر اسلامی است باید مورد نظر باشد.


وی افزود: اولین وظیفه ما بعنوان یک انقلابی شناخت شخصیت امام راحل است امام با اغنا عقلی و الزام عملی انقلاب کرد و دستاورد این انقلاب برای درج در تاریخ این می باشد که هیچ فرصتی مثل دوران انقلاب از صدر اسلام  تا کنون پیش نیامده که اسلام ناب محمدی در راس حکومت آن اجرا گردد.


امام جمعه قرچک شهدای 15خرداد را آغازگر حرکتی طلایی در شکل گیری نظام اسلامی دانست و تصریح کرد: طلایه داران و لبیک گویان مبدا شکل گیری انقلاب مردم این دیار بودند و باید صفات اسوه انقلاب و طلایه داری انقلاب را به مردم این دیار داد و این صفت برجسته ولایت مداری و لحظه شناسی مردم این منطقه را به نسل های بعدی تسری داد.


حجت الاسلام اسماعیلی درباره انتخابات نیز بیان کرد: در چند سال گذشته تحولی عظیم که مردم را از وضعیت بد اقتصادی راضی کند بوجود نیامده است و همگان منتظر هستند این تحول صورت گیرد و پرچمداران جامعه تشخیص میزان عقلی خود که همان شناخت اصلح می باشد را باید برای مردم تفهیم کنند تا بتوانیم کشور را از وضعیت فعلی نجات دهیم.


وی در پایان گفت: انگیزه دادن برای حضور مردم در انتخابات بسیار مهم است و مردم با بصیرت ما بدانند این دوره، زمان خاصی است تا ضمن حضور باشکوه خود و با آگاهی و شناخت بتوان اصلح توانمند و دوستدار مردم  را انتخاب کرد.

کد خبر 1062772

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha