استحصال سالانه ۲۰۰ کیلوگرم طلا در معدن کودکان خوسف

قنواتی گفت: ظرفیت فعلی کارخانه طلای کودکان ۷۰ کیلوگرم در سال است اما زیرساخت ها برای تولید ۲۰۰ کیلوگرم در سال فراهم است و مشکلی برای افزایش تولید نخواهیم داشت.

«حسین قنواتی» شامگاه (۱۲ خرداد) در حاشیه افتتاح نخسین کارخانه فرآوری شمش طلا در خراسان جنوبی، به خبرنگار شبستان اظهار کرد: مجتمع صنعتی معدنی طلای کودکان اولین کارخانه تولید شمش طلا در خراسان جنوبی است که حدود یک سال و نیم سنگ و بنای این کارخانه زده و وارد فاز تولید شد.

 

مدیرعامل کارخانه طلای کودکان افزود: علی رغم تمامی محدودیت های کرونایی و نوسانات قیمت ارز در بازار، توانستیم ظرف یک سال و نیم کارخانه را راه اندازی و به بهره برداری برسانیم.

 

وی بیان کرد: خوشبختانه اولین تولید شمش طلا هشتم فروردین امسال انجام شد و تاکنون در مرحله آزمایشگاهی، موفق شدیم تا به نتایج قابل توجهی دست یابیم؛ امید داریم تا ظرفیت کارخانه را با زیر ساخت هایی که از قبل پیش بینی کرده ایم، تولید را به 200 کیلوگرم در سال برسانیم.

 

وی در پایان گفت: ظرفیت فعلی کارخانه طلای کودکان 70 کیلوگرم در سال است ولی زیرساخت ها برای تولید 200 کیلوگرم در سال فراهم است و مشکلی برای افزایش تولید نخواهیم داشت.

 

کد خبر 1062786

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha