ساختمان بخشداری ماژان به بهره برداری رسید

طی مراسمی با حضور استاندار خراسان جنوبی در شهرستان خوسف، ساختمان بخشداری و بخشی از پروژه وروی شهر ماژان به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خوسف، طی مراسمی شامگاه (12 خرداد) با حضور استاندار خراسان جنوبی، نماینده مردم شهرستان های بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی، فرماندار شهرستان و تعدادی از مسئولان محلی پروژه بهسازی ورودی شهر ماژان و ساختمان بخشداری شهر ماژان به بهره برداری رسید.

 

وروی شهر ماژان با طول مسیر ۲.۵ کیلومتر با دو خط با عرض ۱۰.۵ متر شامل 63 هزار متر مربع، نیازمند آسفالت است که از این میزان، 55 هزار متر آسفالت شده و هشت هزار متر دیگر باقیمانده است.

 

خاکریزی، تسطیح، زیرسازی، ایجاد ابنیه، آسفالت و تامین روشنایی این پروژه با اعتبار 75 میلیارد ریال هزینه شده و جهت تکمیل این پروژه پنج میلیارد ریال دیگر اعتبار نیاز است.

 

این پروژه با همکاری ادارات راهداری، راه و شهرسازی، شهرداری، دهیاری و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به صورت مشترک انجام شده است.

 

گفتنی است در ادامه ساختمان بخشداری ماژان با اعتبار 16 میلیارد ریال با زیربنای 450 متر مربع با حضور استاندار خراسان جنوبی افتتاح شد.

کد خبر 1062798

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha