نماز جمعه در ۲۵ میعادگاه خراسان جنوبی اقامه می شود

حجت الاسلام شاهبیگی گفت: نماز جمعه این هفته (۱۴ خرداد) در ۲۵ شهر استان به جز بیرجند اقامه می‌شود.

حجت الاسلام «حامد شاهبیگی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند با گرامیداشت ارتحال ملکوتی امام خمینی(ره) و شهدای قیام خونین ۱۵ خرداد، گفت: نماز عبادی سیاسی جمعه، فردا ۱۴ خردادماه با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در ۲۵ میعادگاه استان خراسان جنوبی اقامه می‌شود.

 

مسئول شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه خراسان‌جنوبی در ادامه افزود: برای نهمین هفته متوالی نماز جمعه مرکز استان به دلیل نبود شرایط لازم برای رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار نخواهد شد.

 

وی بیان کرد: اقامه نماز در فضای باز و با حضور حداکثر ۷۵ نفر در شهرهای قرمز و ۱۰۰ نفر در شهرهای نارنجی از الزاماتی است که باید مورد توجه باشد.

 

وی با بیان اینکه استفاده از ماسک برای حضور در نماز جمعه اجباری است، از نمازگزاران خواست تا به منظور حفظ سلامتی خود و همشهریان و بنابر تاکید ستاد استانی مقابله با کرونا برای مراسم فردا حتماً وسایل شخصی و بهداشتی را به همراه داشته باشند.

 

گفتنی است؛ براساس آخرین رنگ‌بندی شهرستان‌ها که (۸ خرداد) توسط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام شد، شهرستان‌های بیرجند، قاینات، فردوس و بشرویه در وضعیت نارنجی (پرخطر) و شهرستان‌های طبس، نهبندان، سربیشه، زیرکوه، درمیان، خوسف و سرایان در وضعیت زرد (متوسط خطر) قرار دارند.

کد خبر 1062807

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha