طلاب وظیفه دارند مردم را به صبر و شکیبایی برای رسیدن به کامیابی ترغیب کنند

حجت الاسلام محمودی گفت: طلاب وظیفه دارند مردم را به صبر و شکیبایی برای رسیدن به کامیابی ترغیب کنند و همچنین یک جامعه به بالندگی و رشد نمی رسد مگر با تحمل سختی ها که یک گام به رشد و صعود نزدیک تر می شویم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت الاسلام «عبدالرضا محمودی»، امروز (پنج شنبه ۱۳ خرداد) در نشست مدیران مدارس علمیه خواهران استان فارس که به صورت مجازی برگزار شد، با اشاره به اهمیت انتخابات به خطبه ای از نهج البلاغه با موضوع حقوق مردم و دولت اشاره کرد و گفت: استقامت در برابر مشکلات و صبر در برابر نا ملایمات باعث به دست آوردن موفقیت و نصرت است و طلاب وظیفه دارند مردم را به صبر و شکیبایی برای رسیدن به کامیابی ترغیب کنند و همچنین یک جامعه به بالندگی و رشد نمی رسد مگر با تحمل سختی ها که یک گام به رشد و صعود نزدیک تر می شویم.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان فارس با تاکید بر آگاه سازی مردم توسط طلاب در مورد اهمیت انتخابات اظهار داشت: با شکوه برگزار شدن انتخابات بستگی به همت، شناخت ظرفیت، برنامه ریزی و نظارت عالی دارد و هر چه که ما بتوانیم زمینه حضور پر شور مردم را فراهم کنیم ، امید است که شخصی استوار و با ایمان مسولیت قوه مجریه را برعهده بگیرد.

وی بیان کرد: با توجه به فضای سنگینی که به علت عدم مدیریت صحیح در کشور و قوه مجریه موجبات نارضایتی مردم فراهم شده ، ایجاد روحیه امیدواری و اجتناب از دلسردی در بین مردم اولین اقداماتی است که باید انجام شود.

حجت الاسلام محمودی گفت: شاخصه هایی که لازم است منتخب مردم داشته باشد با تدابیر مقام معظم رهبری مشخص شده است که همگان باید به عنوان چراغ راه از آن استفاده کنند و سر آمد این شاخصه ها ایمان، امید و معتقد به توانمندی های داخل کشور باشد.

مدیر حوزه علمیه خواهران با اشاره به اینکه دولتی باید سرکار بیاید که عدالتخواه ضد فساد و انقلابی باشد گفت: مردم ایران اسلامی بسیاری از موانع صعب العبور مثل جنگ تحمیلی را با تکیه بر جوانان پشت سر گذاشته و زمانی که یک دولت جوان سرکار بیاید این دولت سرآمد است و با کارگیری صد ها جوان متدین نوید یک آینده درخشان رابدهد که بسار مهم است.

حجت الاسلام محمودی اظهار داشت: طلاب و مدیران مدارس علمیه باید بیش از دیگران مراقب تحرکات دشمن باشند و اوضاع حاکم بر منطقه خود را بر اساس رسالت خود و تحت عقل و عواطف خود مدیریت کنند تا ان شاء الله انتخاباتی با شکوه و عظمت و با کمترین حاشیه انجام شود.

 

کد خبر 1062816

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha