تبیین جایگاه انتخابات در قالب آموزش رویکرد فعالیت سازمان بسیج رسانه استان البرز است

موسوی زاده با اشاره به اهمیت انتخابات و حضور حداکثری مردم پای صندوق های رأی گفت: تبیین جایگاه انتخابات در قالب آموزش رویکرد فعالیت سازمان بسیج رسانه استان البرز است.

« سید محمدرضا موسوی زاده» در خصوص روند فعالیت ها و برنامه های سازمان بسیج رسانه استان البرز به خبرنگار خبرگزاری شبستان در البرز گفت: روند فعالیت های سازمان بسیج رسانه البرز در جریان انتخابات رویکرد آموزشی و تبیینی دارد. 

 

رئیس سازمان بسیج رسانه استان البرز افزود: انتخابات ۱۴۰۰ به واقع یکی دیگر از شاخص های نظام جمهوری اسلامی ایران در جریان تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی است.

 

وی با اشاره به اهمیت حضور حداکثری و پرشور مردم در صحنه انتخابات عنوان کرد: تکنیک های عملیات روانی رسانه ای و خبر از طرف مخالفان و معاندان همواره در طول انتخابات مطرح بوده است امری که در ذیل آن کاهش و یا عدم مشارکت در عرصه انتخابات از طرف مردم را خواستار بودند. 

 

وی ادامه داد: سازمان بسیج رسانه استان البرز با برنامه ریزی به منظور برپایی وبینارهای آموزشی با هدف رویارویی با تکلنیک های عملیات روانی در حوزه رسانه و خبر ویژه برنامه هایی را در دست اقدام دارد که در قالب تفاهم نامه همکاری با سازمان بسیج اساتید و سازمان بسیج دانشجویی منعقد شده است. 

 

به گفته موسوی زاده، امروزه قالب های ارائه هدفمند اطلاعات با هدف گیری ضمیرناخودآگاه ذهن مخاطب را به مسیر دلخواه سردمداران رسانه های استکباری سوق می دهند و تنها راه مقابله تقویت و رشد سواد رسانه است.

 

رئیس سازمان بسیج رسانه استان البرز خاطرنشان کرد: در ایام رحلت بنیانگذار انقلاب اسلامی و حماسه ۱۵ خرداد قرار داریم که به واقع فرصتی موثر به منظور پرداختن به آراء و نظرات حضرت امام خمینی(ره) و جریان شکل گیری انقلاب اسلامی است. 

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1062826

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha