«رای من هدیه به حاج قاسم» شعار مشارکت انتخاباتی فعالان کانون های مساجد بیله سوار شد

مسئول دفتر نمایندگی کانون های فرهنگی هنری مساجد منطقه ویژه شهرستان بیله سوار گفت: «رای من هدیه به حاج قاسم» در قالب شابلون نویسی پشت ماشین شعار مشارکت انتخاباتی فعالان کانون های مساجد شهر بیله سوار برای شور آفرینی در سطح جامعه شد.

«شهاب ملکی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: «رای من هدیه به حاج قاسم» در قالب شابلون نویسی پشت ماشین شعار مشارکت انتخاباتی فعالان کانون های مساجد شهر بیله سوار برای شور آفرینی در سطح جامعه شد.

 

 

مسئول دفتر نمایندگی کانون های فرهنگی هنری مساجد منطقه ویژه شهرستان بیله سوار تصریح کرد: طبق منویات مقام معظم رهبری همه مسئول هستیم تا شور انتخاباتی در جامعه ایجاد کنیم و در همین راستا فعالان کانون های مساجد بیله سوار در یک اقدام انقلابی شابلون های با شعار «رای من هدیه به حاج قاسم» کرد با پشت نویسی ماشین ها همه مردم را به حضور پرشور در انتخابات دعوت کرد.

 

این مقام مسئول یادآور شد: «به نیابت از حاج قاسم رای میدم» و «انتخاب درست تنها راه نجات» از دیگر شعارهای برای دعوت عموم مردم به مشارکت در انتخابات است که از سوی فعالان کانون های مساجد در قالب این طرح مطرح شد.

 

ملکی اضافه کرد: دعوت به مشارکت در انتخابات یک وظیفه همگانی است که باید در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری صورت گیرد.

 

مسئول دفتر نمایندگی کانون های فرهنگی هنری مساجد منطقه ویژه شهرستان بیله سوار افزود: فعالان کانون های مساجد شهرستان بیله سوار برای مشارکت در انتخابات و دعوت عموم تا روز انتخابات ویژه برنامه های مختلفی را اجرا خواهد کرد.

 

وی اذعان داشت: فعالان کانون های مساجد در روز انتخابات نیز با حضور در صحنه انتخابات مشارکت خود را به نمایش خواهد گذاشت.

 

ملکی خاطر نشان کرد: این اقدام می تواند توطئه ها و دسیسه های دشمنان اسلام و انقلاب را خنثی کند و نوید آینده ای روشن را برای کشور رقم بزند.

 

کد خبر 1062881

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha