پیشگیری و کاهش آلودگی هوا در دستور کار دستگاه های اجرایی استان البرز قرار گرفت

خفانی با اشاره به اهمیت حفظ هوای پاک و ضرورت توجه به کاهش آلودگی هوا گفت: تمامی دستگاه های اجرایی موظف به پیشگیری و کاهش آلودگی هوا هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « ابوالفضل فانی» طی نشست کارگروه کاهش آلودگی هوا با هدف مقابله با گرد و غبار که پنجشنبه (۱۳ خرداد) برگزار شد گفت: تمامی دستگاه های اجرایی مکلف به مقابله با آلودگی هوا هستند. 

 

سرپرست معاونت امورهماهنگی عمرانی استانداری البرز افزود: بخشی از مسائل آلودگی هوا به مسئولان و بخشی نیز به شهروندان برمی گردد از این رو هر دو قشر مسئول پیشگیری و رعایت مسائل مختلف هستند.

 

وی با اشاره به نوسازی ناوگان فرسوده حمل و نقل عمومی ، تعویض و نصب کاتالیست تاکسی های درون شهری و ارتقاء میزان توسعه شهری از جمله اقدامات ضروری با همت مسئولان امر است.

 

وی ادامه داد: طرح کهاب از جمله اقدامات به منظور توزیع سوخت یورو چهار در البرز است در این راستا تمامی جایگاه های توزیع سوخت با صرفه جویی در میزان مصرف سوخت روبه رو می شوند.

 

فانی ادامه داد: کهاب سرنام به معنای کاهش، هدایت، انتقال و بازیافت بخار بنزین است که در این جراین مراحل متعدد سوخت گیری انجام می شود.

 

سرپرست معاونت امور هماهنگی عمرانی استانداری البرز خاطرنشان کرد: اخذ معاینه فنی موتورخانه ها با همت اداره های دولتی در اجرای ماده ۱۷ قانون هوای پاک است. 

 

 

 

کد خبر 1062897

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha