امام ما را به هویت قدرتمند اسلام هدایت کرد

آیت الله علما، گفت: امروز همه ما واقفیم که یکی از کارهای امام این بود که ما را به هویت قدرتمند اسلام هدایت کرد و از این نظر رهبری امام راحل در عالم بی نظیر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه  امروز (۱۳خرداد) سی و دومین مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) که به همت سپاه حضرت نبی اکرم(ص) برگزار شد، آیت الله مصطفی علماء گفت:  از امام خمینی(ره) به عنوان خورشید و اقیانوسی یاد کرد که کشف عظمت آن ناممکن است.
 
امام جمعه کرمانشاه افزود: انقلاب اسلامی ایران تحت رهبری امامین انقلاب با قوت و قدرت پیش می رود و دنیا را به تدریج متأثر خواهد کرد، زیرا ماهیت این انقلاب، الهی و اسلامی است و امام راحل افتخار می کند به این که ما تابع معصومین(ع) هستیم لذا این انقلاب الهی است و متکی به محکمترین جایگاه است.
 
وی تصریح کرد:نسیم روح بخش انقلاب اسلامی ایران به فضل الهی جهان را متأثر خواهد کرد، زیرا توان این انقلاب، متکی به حضور مردم در صحنه های مختلف سیاسی و اجتماعی است.
 
 
آیت الله علما  تأکید کرد: امروز همه ما واقفیم که یکی از کارهای امام این بود که ما را به هویت قدرتمند اسلام هدایت کرد و از این نظر رهبری امام راحل در عالم بی نظیر است، امام راحل علاوه بر ایران، الگویی بی نظیر برای عالم اسلام و جهان شد وهم او بود که ما را به هویت اسلامی رجعت داد و به ملت ایران قدرتی را القا نمود که توانستند ۸ سال با دنیا بجنگند و پیروز میدان شوند.
 
وی با دعوت از حضار برای تعمق بیشتر اظهار کرد:آیا فکر کرده ایم با کدام قدرت ما به این همه عظمت دست یافتیم؟ باید بدانیم، استقلال و روی پای خود ایستادن هزینه دارد و ملت ایران با سرافرازی با مدیریت امام راحل و مقام معظم رهبری(مدظله العالی) این هزینه ها را پرداخت کرد و امروز این شما هستید که آمریکا را زیر چکمه های خود قرار داده اید.
 
 
امام جمعه کرمانشاه در خصوص اهمیت شرکت مردم در انتخابات گفت: باید ملاک ها را خوب دقت کنیم و ملاک انتخابمان اسلام باشد و این همان مورد بسیار حساسی است که مقام معظم رهبری(مدظله العالی) بار ها تذکر می دهند لذا باید با انتخاب فردی اصلح، مدیر، پاک و مدبر، جایگاه واقعی ملت بزرگ ایران را به آن ها بازگردانیم، و باید هر کدام از ما یک ستاد باشیم، و یکدیگر را تشویق به شرکت در انتخابات کنیم و واقف باشیم ایران به برکت حضور مردم قدرتمند است.
 
کد خبر 1062909

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha