نشست بصیرتی با عنوان «به شیوه روح الله من رأی می دهم» برگزار می شود

مدیر کانون فرهنگی و هنری امام حسن مجتبی(ع) روستای گَسک شهرستان اسفراین، از برگزاری نشست بصیرتی و هم افزایی با عنوان «به شیوه روح الله من رأی می دهم» خبر داد.

«زهرا انصاری» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اظهارکرد: در آستانه سالروز رحلت امام راحل و قیام 15 خرداد و همچنین نزدیکی ایام انتخابات، نشست بصیرتی و هم افزایی در موضوعات مذکور برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری امام حسن مجتبی(ع) روستای گَسک شهرستان اسفراین با اعلام اینکه این برنامه با عنوان «به شیوه روح الله من رأی می دهم» طرح ریزی شده است، افزود: این برنامه همزمان با نماز مغرب و عشاء شنبه پانزدهم خرداد در محل مسجد امام حسن مجتبی(ع) روستای گَسک اجرا می شود.

 

وی سخنران این برنامه را حجت الاسلام «هادی هوشمندنژاد» امام جمعه بام و صفی آباد معرفی کرد و گفت: در این برنامه ضمن تبیین ویژگی ها و خصلت های امام راحل، در خصوص انتخابات و ملاک های انتخاب اصلح از نگاه امام و رهبری روشنگری می شود.

 

انصاری، تجلیل از مربیان و مدیران خانه های قرآن روستاهای اطراف را به دیگر برنامه های این نشست افزود و گفت: در این برنامه از حدود 30 مربی و مدیر قرآنی با اهدای هدایایی از سوی بخشداری و دهیاری تقدیر می شود.

 

 

 

کد خبر 1062913

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha