دیدار مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی با رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی دیدار و پیرامون مسائل حوزه فرهنگ و هنر گفتگو و تبادل نظر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «محمدعلی پیرسبزی» امروز (۱۳ خرداد ماه) در این دیدار گفت: توسعه همه جانبه بدون توجه به حوزه فرهنگ تحقق نخواهد، همان طوری که رشد و ترقی جوامع توسعه یافته در اولویت قراردان مسئله فرهنگ در آن جوامع بوده است.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با ارائه گزارشی از فعالیت های فرهنگی و هنری در استان، خاطرنشان کرد: علی رغم شرایط اعتبارات فرهنگی و همچنین محدویت های ناشی از کرونا، فعالیت های متعددی در سراسر استان تاکنون اجرا شده است.

 

وی با تقدیر از حُسن توجه سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان به حوزه فرهنگ و هنر، ابراز امیدواری کرد حوزه فرهنگ مورد عنایت ویژه این سازمان در تخصیص اعتبارات سال جاری باشد.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همچنین پیرامون وضعیت پروژه ها، تعمیرات و تجهیزات، اعتبارات فرهنگی و جاری و سایر مسائل مربوط به وضعیت اعتبارات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و شهرستان های تابعه با رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گفت و گو و تبادل نظر کرد. 

 

«علی شهابی نسب» رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد هم در این نشست ضمن تقدیر از فعالیت های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، گفت: نهایت تلاش خود را جهت حمایت از توسعه زیرساخت ها و فعالیت های فرهنگی استان به کار خواهیم بست.

 

بر پایه این گزارش، در پایان این دیدار مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی با اهدای لوح تقدیری از رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد به جهت حمایت از حوزه فرهنگ و هنر استان قدردانی کرد.

کد خبر 1062915

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha